Origineel geplaatst door VlEen Eergister ontvangen:
Hallo
Morgen,zondag dus heb ik een evt.koper uit duitsland
Het kan zijn dat die koop misschien niet doorgaat,ik weet het niet,het is afwachten
jouw bod spreekt mij wel aan,wel vrees ik dat je een bepaald bedrag moet bijbetalen,maar ik loop vooruit op bepaalde dingen,die EPS16 is een hele goeie sampler las ik op www.vintagesynth.com.
mijn vraag is nu aan jouw:mocht de koop morgen nou niet lukken,vind je het dan goed dat ik je mail om iets te kunnen afspreken?
Ik stuur jouw deze mail,jouw voorstel plus een bod van 2000 euro en die gast uit duitsland,die weet ook niet 100% zeker om het apparaat te gaan kopen.
ik heb in nog geen 2 dagen tijd plus/minus 200 mails gekregen(ben nu ziek ervan)
dus vandaar dat ik 3 heb geselecteerd:die gast uit duitsland,die 2000 euro gast,en jij dus...
groetjes:Hans
Ik wilde dat ding helemaal niet maar was benieuwd of ie er verstand van had dus stelde hem een ruil voor met een sampler. Inmiddels weet ie dus dat ie een juweeltje heeft, net als die vent met die Elka...
ja, klopt, die heb ik wel omdat ik een poosje geleden een paar opnames voor Johan Schurer heb gemaakt maar ik ben qua computers en internet een beetje stom , dus ik heb er geen mogelijkheid om demo´s, mp3´s en zo ergens op het internet op te loaden. Misschien lukt het tot december om mijn eigen website weer van start te krijgen, en zoja ga ik dan ook een paar demo´s daarop zetten (misschien dan ook van de Farfisa Polychrome die ik jaren geleden in mijn bezit had).
Ik zou wel heeeeel graag zo'n KC willen.
Kan me geen moet schelen of het een rpesetbak, orgel of wat dan ook ik.
Ik heb ooit een demootje gehoord en daarin kwamen een paar geluiden voorbij die supermooi zijn.
Dus....RMI - Keyboard Computer te koop? Laat maar kommuh!
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.