operazanger(es) a cappella

cirkelzaag

uw advertentie hier?
HELLUP! ik zoek a-cappella opera-stemmen...het liefst van"ave maria" (castraten koor ofzo) maar dan zonder instrumenten...wie o wie o wie o wie.....heeft wat voor me???? 't mogen ook opnames zijn van 't plaatselijk ouwevellen-koor....:halleluja :halleluja :halleluja :halleluja

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door gemmetje
uit de donkere krochten van m'n D:-schijf:

ave maria
Wauw UR DA MAN!!! heb je 'm ook in 'n iets hogere bitrate?...MAAR... 't is denk ik wel voldoende zo omdat ik 'm toch nog ga vernaggelen...en dan doet de kwaliteit er voor mij niet meer toe...
thnx again:okdan:

hier hoor je 'm trouwens langs komen;

http://partyflock.nl/party/100666:Tech_No_Logic.html

je houdt er een tegoed:biertje:

8)

ik heb 'm niet in een hogere bitrate. Wel heb ik ave maria in 357-ziljoen versies en nog wel meer van dergelijke liederen (d-schijf komt van schoonpapa, en dat was nogal een liefhebber van gregoriaanse gezangen enz.)

8)

ik heb 'm niet in een hogere bitrate. Wel heb ik ave maria in 357-ziljoen versies en nog wel meer van dergelijke liederen (d-schijf komt van schoonpapa, en dat was nogal een liefhebber van gregoriaanse gezangen enz.)

heb je dan toevallig ook het ave maria met hoge castraten stemmen?, jeweetwel met van die knaapjes??
't is voor een heel log zwaar technonummer maar die "zwaardere" gregoriaanse mannen krijg ik niet zo lekker in de mix (alleen in de break) maar terwijl de climax komt wil ik er een heel ijl hoog stemmetje overheen hebben....
als je nog eens zou willen checken zou dat afschuwelijk gaaf zijn...:halleluja

Origineel geplaatst door cirkelzaag
heb je dan toevallig ook het ave maria met hoge castraten stemmen?, jeweetwel met van die knaapjes??

et voila, ave maria volgens het Vienna Boys Choir
Niet acapella helaas...
Misschien heb ik ook nog wel een acapella, maar ik heb 56 (!) verschillende versies van ave maria en ben nu, na het checken van de helft, zelf bijna de 3e antichrist.
Wordt vervolgd, waarschijnlijk.

et voila, ave maria volgens het Vienna Boys Choir
Niet acapella helaas...
Misschien heb ik ook nog wel een acapella, maar ik heb 56 (!) verschillende versies van ave maria en ben nu, na het checken van de helft, zelf bijna de 3e antichrist.
Wordt vervolgd, waarschijnlijk.
TE GEK, dat was precies de versie waar ik naar op zoek was, nou moet ik 'm alleen nog in ableton gaan stretchen..want die mensen kunnen geen maat houden..
je houdt er al 2 tegoed:biertje: :biertje:

8)

Komkom gem, geef het gewoon toe dat die opnames van jezelf zijn, verzameld tijdens je maandelijkse bedevaarten naar religieuze centra in West Europa. :engel:

:D lagge, Gemmetje.

tnx

Back