Electribe EXS factory reset

llanfeust

Stamgast
Hoi,
door een onhandigheidje zijn al mijn samples weg uit het geheugen. Iemand enig idee hoe ik de electribe SX (de rode :) ) van KORG kan factory resetten? Ik heb de handleiding al volledig gelezen maar er wordt met geen woord over gerept!

Je kunt hem resetten door write / Solo samen ingedrukt te houden, en dan tegelijkertijd je esx aan te zetten.
Al heb je dan nog niet al je samples terug.
Je zal voor de fabriekssamples een dump moeten maken bij een andere esx en het terugladen in de jouwe.
De fabriekssamples zitten namelijk niet in een romgeheugen gebakken.
Succes

Origineel geplaatst door Kenny

De fabriekssamples zitten namelijk niet in een romgeheugen gebakken.
Succes

Ha vandaar dat ik de samples niet meer terug vond. Wel stom, net als dat smart media kaart gedoe, voor de rest prima bak. Goed, het waren niet allemaal supersamples maar er zaten toch zeker bruikbare dingen tussen vandaar de vraag. Bedankt voor de replies hier.

Maar wat moet je daarmee, die zijn echt verschrikkelijk kut die preset factory samples...

Ik was blij dat ik ze allemaal had gedeleted

Yo thx guys, zitten er weer in. Nou allemaal zijn ze niet slecht die samples. Trouwens smackos heb je tips van wie of van waar ik de goede drumsamples kan vinden? Ik vind de meeste drumsamples van gelijk waar meestal kut. Laatst dacht ik me de SRX kaart no1 te kopen van Roland, of is dat geen goed idee? ^_^

Ik krijg deze week mijn elektribe en wil er graag wat samples van oude drumcomputers inzetten.
Heeft iemand nog een leuke link naar losse vintage drumsamples?

Back