"Wat Junkie XL kan doen met Elvis' Little Less Conversation kan ik ook wel" ..:gaap heb ik eens een keer beweert in een café...
"Laat dat maar horen dan" werd er geantwoord:
Sja, dus moest ik aan de slag. Het Elvisnummer werd "Suspicious Minds"..Maar omdat ik geen ElvisFan ben had ik geen cd's. Een mp3tje van de slechtste kwaliteit kreeg ik wel te pakken. (ach het gaat om het idee)
Gisteravond had ik hem in 2 uur in "klaar"; Branden; Naar het café......en Hatsa!!
Oxy-XL vs Elvis - Suspicious Minds
Nou viel het me eigenlijk nog best wel tegen en ben ik erachter gekomen dat JXL toch wel iets bijzonders heeft gemaakt, alhoewel het origineel van dat nummer op zich al staat als een huis.
Goed, in het café vonden ze het wel oke (ik gaf immers een
aan de luisteraars..)
Maar wat vinden jullie??
"Laat dat maar horen dan" werd er geantwoord:
Sja, dus moest ik aan de slag. Het Elvisnummer werd "Suspicious Minds"..Maar omdat ik geen ElvisFan ben had ik geen cd's. Een mp3tje van de slechtste kwaliteit kreeg ik wel te pakken. (ach het gaat om het idee)
Gisteravond had ik hem in 2 uur in "klaar"; Branden; Naar het café......en Hatsa!!
Oxy-XL vs Elvis - Suspicious Minds
Nou viel het me eigenlijk nog best wel tegen en ben ik erachter gekomen dat JXL toch wel iets bijzonders heeft gemaakt, alhoewel het origineel van dat nummer op zich al staat als een huis.
Goed, in het café vonden ze het wel oke (ik gaf immers een
aan de luisteraars..) Maar wat vinden jullie??

Lijkt me geen pretje.