[gespot] zeer zeldzame tb303"devilfish"

Toevallig

Toevallig

Ik had het gisteren met Johnny nog over de DevilFish. Dit naar aanleiding van een gesprek dat ik had met de bouwer van de Devilfish over een fout in het schema van de 303.

Als we er ooit een zouden willen hebben.. dan waren we het er over eens dat we 'm in gemodde toestand zouden kopen.. in plaats van zelf een 303 opsturen.

Ik zal de veiling eens in de gaten houden.. ben heel benieuwd wat zo'n devilfish opbrengt..

Ik heb er wel eens meer een tekoop gezien op ebay en de prijs gaat nog flink om hoog,1300 E en meer :)
btw er bestaan toch ook andere apparaten met devilfish mod ?

Wel errug cool hoor zo'n DevilFish.... hmmmmmm...... waarom zit mijn bakrekening nou niet lekker vol met pleuros....

*zucht*

CP

=(

Maar wat zou een tb op sturen/inc vezekering en laten modde door devilfish kosten ?
btw hij staat nu op 1510 Euro

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
[/url]

$1500 waar gaat dit naar toe?

Géén idee, het gaat in ieder geval niet meer over muziek...

1500 euro. Voor dat geld kun je beter gaan kijken richting een klassieke synth met meer mogelijkheden. Een Prophet wil ik nog wel eens bezitten, maar een Devilfish voor 1500 euro ? Waanzin !

Origineel geplaatst door marcuuu

btw er bestaan toch ook andere apparaten met devilfish mod ?

niet naar mijn weten... Wel mods voor andere apparaten door de maker van de devilfish mod..
maar das een andere zaak..

BTW: vraag me af wat een BORG mod kost?

Ik weet een ding zeker bij deze devilfish... Deze doet het 100% zeker..

och... nog 'maar' $1300
de prijzen die ik hier zie... je kan me een boel vertellen over hoe vet ze zijn (en ik geloof het graag) maar dat heb ik er toch echt niet voor over. tenzij ik miljonair zou zijn... maargoed.

[ot]
ik vraag me af of er zelfbouw projectjes (zoals de oakley 3030) bestaan van een devilfish 303... :{
[/ot]

Back