octave cat 800 .-

Origineel geplaatst door R-ond
sc7
ik hoop datje evt onderdelen kan vinden zal lastiger zijn dan een minimoog restaureren ...
rubbers / vca enso,.......of ist voornamelijk niet merk / custum spul,...?

de mijne die ik had ...moest je iig aan sturen met eem stereo jack en de gate op de ring en de cv op de tip vd plug
duurde effe voork dat doorhad !

:halleluja

Nou zo hard zal het niet gaan, nog nooit een synth gehad die echt niet mee wilde werken. De Teisco 110f en Polymoog waren mijn lastigste klanten tot nu toe, en een Roland GR700 gitaar met kapotte pickup die niet meer te vinden was.
Ik denk dat de VCA kapot is van die Cat..Ik ben eigenlijk best happy dat het een Cat SRM MkII is want daar zit in ieder geval niet zo een zeldzame SSM chip als in de P5 rev 1, het is een CEM bakkie.....dussss even afwachten maar...ik hou jullie op de hoogte.

veranderd na opmerking van monopoly

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door mono-poly
Wel jammer dat die ebay cat een srm 2 model is met cem 3340 vco's.
Die op marktplaats is helemaal discreet vco en filter

haha dat ziet ik nu pas..Ik was natuurlijk weer stoned...
Ik geef overigens helemaal geen fok om de eeuwige discussie over welke revisie beter klinkt..in mijn opinie klinkt de een gewoon anders maar niet slecht...ben er toch blij mee ondanks dat mono me heeft geholpen met beter naar de Ebay advertenties te kijken... :)

620eu is toch nice???

Ooow het blijft een leuke aanwinst natuurlijk.
En deze versie is gewoon weer wat stabieler dan de andere versies.
Kan je na gaan dat de Octave Voyetra 8 een polyfone versie van deze Cat SMR2 is.

Origineel geplaatst door mono-poly
Ooow het blijft een leuke aanwinst natuurlijk.
En deze versie is gewoon weer wat stabieler dan de andere versies.
Kan je na gaan dat de Octave Voyetra 8 een polyfone versie van deze Cat SMR2 is.

mijn interesse in Octave is in ieder geval gestegen...die V8 is een bruut ding...
Het is mij opgevallen dat de omgeving en implementatie van de CEM chip veel bijdraagt aan de sound...
Niet alle CEM klinkt hetzelfde.

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Er staat een cat op marktplaats...in gelderland...

die van 800.- toch ?

3340 vco ...kan je meerde golf vormen tegelijk aanzetten
ala mc202/pro one
ok hoor
*D

Die Voyetra is wel een van de obscuurste polyfone analoogjes.....ik krijg er een beetje een Fairlight gevoel bij ook. Volgens mij is hij hier nog nooit aangeboden.

Origineel geplaatst door bikkel
Die Voyetra is wel een van de obscuurste polyfone analoogjes.....ik krijg er een beetje een Fairlight gevoel bij ook. Volgens mij is hij hier nog nooit aangeboden.

dat vraagt om picies
maar idd nooit gezien ,..in ned...laatste tyd verkoop sites/ draadjes
typish apparaat voor de UK market???
*D
wel erg mooie behuizingkje ook

dit is dus een 8x cat,..welke rev ?
cem / discreete electronix?

:{ :{ :{
kan hier ook die cat stick op ,.whoooooooooooooooo:geslaagd:

Attachments

• voyetra_eight_l.jpg
    voyetra_eight_l.jpg
    18,5 KB · Bekeken: 82
Ik was eens bij een verzamelaar in een dorp rechts van Utrecht en die had er een in zijn rack die V8...
toen gingen er nog geen belletjes af..Maar nu realiseer ik me de zeldzaamheid..
Hij wilde niet verkopen of zo maar dan had ik er wat meer aandacht aan besteed...

Mijn Cat MK1 die ik gister heb gekocht heeft in ieder geval een verlegen VCO2 want die weigert om te praten...

Kapot dus...:))..

Maar alles wat het wel doet braakt een ongelofelijk dik synth geluid uit...vooral het filter..

Nou hij moet toch aan de service...dus dan moet dat ook maar meteen gerepareerd worden...

Back