Ernst_Hill
Gepokt en gemazeld
Origineel geplaatst door conso
Let er ook op dat je het outputboard niet makkelijk zult kunnen kopen, en je dan een dure bak met een enkele stereo output hebt!
Waarom? In het outputboard zit ook die verboden lood troep, dus het board mag de EU niet meer in. Verwacht wordt dat Roland uiteindelijk wel een aangepast board zal ontwikkelen, en dat dat dan erg prijzig gaat worden omdat het maar voor een deel van de markt zal worden geproduceerd.
Ik heb net zo'n paid download van de S.O.S. site gedaan, en daar staat het ook in.
Ik weet het...ik heb de SOS thuis met dat artikel...maarum ik heb een maatje in de USA dus dat komt wel goed..
Bij de Feedback zeiden ze dat je het bord kan bestellen...Op zich maken die 2 outputs mij niet uit want ik ga er vanuit dat de MV8800 de basis is voor de song ook wbt mixen en masteren...dus stereo out is wat mij betreft genoeg...alhoewel ik denk ik toch wel een output er in slinger..
O ja bij FB mocht ie in ieder geval voor minder weg dan ie in de winkel staat...das mooi...ik geloof 140eu minder of zo..

Ja hij laadt echt zo traag