Roland TB-303 van Gizmo

deniax

[x][ ][ ][ ][x][ ][ ][ ]
Marktplaats:
Advertentienr.:12024406213
suc6 :okdan:

Vorige keer had hij toch iets van een 808 of zo te koop?

Origineel geplaatst door dsil
Z'n 202 en 606 staan ook op marktplaats.

en vorige keer met zn tr808 vroegtie geen hoofdprice

had boele die toen niet gekocht ?
go ...patat

:engel:

Origineel geplaatst door R-ond
en vorige keer met zn tr808 vroegtie geen hoofdprice

had boele die toen niet gekocht ?
go ...patat

Jep, ik had 'm gebeld toen, maar ik was de tweede. 's avonds had hij teruggebeld dat ik 'm kon komen ophalen, maar ik had m'n telefoon niet bij. Boele was de lachende derde :D (voor 700 euri met een paar missende knopjes!)

Origineel geplaatst door dsil
Jep, ik had 'm gebeld toen, maar ik was de tweede. 's avonds had hij teruggebeld dat ik 'm kon komen ophalen, maar ik had m'n telefoon niet bij. Boele was de lachende derde :D (voor 700 euri met een paar missende knopjes!)

Nou, d'r moest wel wat meer aan gebeuren hoor! Ik had nog nooit zo'n vieze synth gekocht...
Maar al met al heb ik voor een goeie 800 euro een prima werkende 808 met fout gekleurde Polysix schakelaars :D

Deze dus...

Attachments

• dscf0008.jpg
    dscf0008.jpg
    90,8 KB · Bekeken: 92
Origineel geplaatst door SCD
Nou, d'r moest wel wat meer aan gebeuren hoor! Ik had nog nooit zo'n vieze synth gekocht...
Maar al met al heb ik voor een goeie 800 euro een prima werkende 808 met fout gekleurde Polysix schakelaars :D

prachtig toch zieje verders niks van ,..[toch]
:Z ja gizmooo schynt niet soon "net "mannetje te zijn ,....:bekdicht:

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Waar is dat stickertje van op de voorkant van de 808?

Vijzelstraat 53... bij de Munt... :D

Moewahaha :dubbel: de tb-303 er nu dus ook uit. Ik ben toch wel benieuwd wat de reden daarvan is ? Niet meer nodig bij hard/jumpstyle ? Anyway de goeie oude tijden en slapeloze nachten door Direction of Fear E.P. zijn voorbij :D

Origineel geplaatst door dj_bomber
Moewahaha :dubbel: de tb-303 er nu dus ook uit. Ik ben toch wel benieuwd wat de reden daarvan is ? Niet meer nodig bij hard/jumpstyle ? Anyway de goeie oude tijden en slapeloze nachten door Direction of Fear E.P. zijn voorbij :D

ferry zocht afgelopen jaar een expanderdt voor een mackie dacht digi tafel
en zn 606+303+808 gaander uit
dus ik denk dat de MAN digi gaat
waarom ook niet
eruit die oude troep .....:D
iig houdt hij t netjes geprijst
chill man denhaag

...

...

mja in zoetemeer wonen idd gulle mensen al meerdere kerentoffe spullen gekocht voor weinig geld laatst 202 voor 175 omdat hij bedragen als 400 euro nergens over vond gaan :)

Re: ...

Re: ...

Origineel geplaatst door CptCRxCK
mja in zoetemeer wonen idd gulle mensen al meerdere kerentoffe spullen gekocht voor weinig geld laatst 202 voor 175 omdat hij bedragen als 400 euro nergens over vond gaan :)

idd - op station denhaag eens een dk700[polysix zonderknippen ] van siel opgepikt vboor erg weinig ,..kon gelijk zn synth tas redelijk geprijst erbyt kopen en dezelfde trein terug nemen ,..
2 uurtjes wask klaar en thuis met mn nieuwe synth

tas ook chil voort snowboarden :D

:okdan:

wie is de gelukkige overigens? Iemand van het forum?

Back