Kontakt 2 output wanhoop

cream

Ouwe rot
Wat een drama...

Hoe krijg je nou extra stereo channels in kontakt 2 onder cubase?
Als ik op ''add channel'' in het kontakt output menu druk kan ik alleen kiezen uit 2 stereo channels, wat 5.1 channels,wat auxen en wat mono channels.
Ook als ik die 5.1 channels delete en cubase opnieuw opstart zie ik ze gewoon weer.

Staat niks in de handleiding en weinig op internet hierover.
Iemand?

dank, maar ik had die site al gezien. Ik krijg het nog niet voor elkaar.
In de tracklist in cubase komen er ook geen nieuwe tracks bij...

Welke Cubase heb je ? In 4 moet je namelijk in VST instruments aanvinken welke outputs je wilt gebruiken...

In Kontakt maak je in het in/outputs submenu je gewenste in en outputs...als je dat klaar hebt klik je 'make default' aan...dan haal je Kontakt uit je vst instruments list en sluit je Cubase af...vervolgens Cubase weer opstarten en Kontakt weer in je VST instruments openen...dan de juiste outputs aanvinken en klaar....

You're welcome...:D

(en dan te bedenken dat het eerst nog echt ingewikkeld was)

In oudere Cubases hoef je niks aan te vinken,daar komen gewoon alle outputs van een vst instrument in je mixer...in Cubase 4 kun je zelf bepalen hoeveel en welke outputs je nodig hebt...scheelt een hoop overbodige kanalen in de mixer...vandaar...

Origineel geplaatst door dione
In oudere Cubases hoef je niks aan te vinken,daar komen gewoon alle outputs van een vst instrument in je mixer...in Cubase 4 kun je zelf bepalen hoeveel en welke outputs je nodig hebt...scheelt een hoop overbodige kanalen in de mixer...vandaar...

Los ik altijd op met de "can hide" functie voor de faders in SX3. Kost wel weer wat tijd om alle kanalen aan te vinken, maar houdt je project wel overzichtelijk.

Back