Nog meer...... plaatjes

Funcken uit Venray toevallig? Zijn die lui al zo ver gekomen? Ik heb nog cassettebandjemixen (dus met 2 tapedecks.....) van hun gehoord.

ja geloof het wel, uit het zuiden ja.....funckarma is wel een behoorlijk "Geziene" naam op het gebied van de meer experimentele electro-nica

Olaf

yep....ik geloof dat een ervan op het conservatorium zit...ze zijn een beetje 'autistisch'...daarmee bedoel ik dat ze he-le-maal in de muziek zitten...pielen met modulaire / analoge synths op het conservatorium en datsamplen en zo...treden nog op met een auderwetsche atari...erg leuk....

overigens zijn ook zij eens bij loladamusica verschenen, de aflevering over de sampler (met Herbert, de gebroeders Funcken en Pole....met z'n krakende Waldorf filter....)

Ja ja.. en dat op de vroege maandag....

Ik heb ze wel eens ooit op TV gezien ook iets van de VPRO geloof ik dat ze voor de grote prijs van Nederland gingen.

Die twee gasten zijn al zeker 10 jaar een begrip in Venray en omstreken.

Jee

Jee

Wat zou een foto van mijn studio dan saai zijn. Twee zoemende PC's, een Bass Pod Pro en een setje Genelecs... da's alles op het moment. Misschien dat ik het nog wat kan opleuken met mijn basgitaren en didgeridoo's, maar dan heb je het ook wel gehad :Z

Back