• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

DIY - 2x Analoge X-Y Joystick Controllers in Alu Kastje

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Klaas

Ouwe rot
Voor de doe het zelfbouw hobbyist!

2x Analoge X-Y Joystick Controllers met calibratie / fine tuning potmeters in een nette aluminium behuizing.

De twee joysticks zijn center return, maar de spanveren kunnen eventueel worden verwijderd.
Iedere as is voorzien van twee potmeters; 1 voor de course en 1 voor de tuning / calibratie; deze X-Y jousticks zijn uniek en zie je niet vaak meer.

Ze zitten netjes ingebouwd in een aluminium behuizing met een afmeeting van circa 20 x 15 x 5 cm.

Ik heb het geheel ooit gekocht om de Doepfer Pocket DE controller zelfbouw prinplaat in te bouwen, maar door tijdgebrek heb ik dit project opgegeven. De Doepfer Pocket DE heb ik een tijdje geleden al verkocht, maar deze controllers kwam ik nu weer tegen tijdens een opruim sessie.

Vraagprijs is € 60,-

Af te halen in Capelle aan den IJssel.

Verzendkosten zijn voor de koper en bedraagt € 6,50.

Attachments

• robbe digital controller.jpg
    robbe digital controller.jpg
    6,8 KB · Bekeken: 106
Ik krijg veel vragen over deze joysticks.

Even voor alle duidelijkheid; dit is géén kant en klare analoge of midi controller.

Deze joysticks zijn bedoeld als onderdelen voor een zelfbouw project; dus je moet zelf de rest van de electronica of de schakelingen maken of kopen; ik weet dat Doepfer voor MIDI doeleinden de Pocket DE printplaat te koop heeft.

De waardes van de potmeters in deze joystick zijn groot genoeg en worden bepaalde door de aangelsoten electronica en voorschakelweerstanden.

De joystick controllers zitten toevallig in een aluminium kastje ingebouwd omdat dit van oorsprong een modelbouw radio control zender / ontvanger met servo motoren is geweest.

Ik krijg veel vragen over deze joysticks.

Even voor alle duidelijkheid; dit is géén kant en klare analoge of midi controller.

Deze joysticks zijn bedoeld als onderdelen voor een zelfbouw project; dus je moet zelf de rest van de electronica of de schakelingen maken of kopen; ik weet dat Doepfer voor MIDI doeleinden de Pocket DE printplaat te koop heeft.

De waardes van de potmeters in deze joystick zijn groot genoeg, maar worden bepaalde door de aangesloten electronica en voorschakelweerstanden.

De joystick controllers zitten toevallig in een aluminium kastje ingebouwd omdat dit van oorsprong een modelbouw radio control zender / ontvanger met servo motoren is geweest.

Ze liggen nog steeds te wachten op zoek naar een nieuwe eigenaar.

De prijs is een vraagprijs; dus er is onderhandelingsruimte

Even omhoog schoppen!

Ik heb nog steeds een complete Aluminium kastje met 2 analoge X-Y Joysticks liggen, die zeer geschikt is voor het zelf bouwen van een alternatieve MIDI of CV controller.

Vraagprijs staat vermeld of doe een redelijk bod.

Even deze advertentie weer eens onder de aandacht brengen.

De analoge joysticks heb ik nog steeds liggen en zijn nog steeds te koop.

De vraagprijs is € 60,- exclusief eventuele verzendkosten, maar over de prijs mag natuurlijk onderhandeld worden.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back