Dat is dus wel een voordeel als je ook DJ bent, wat ik niet ben..
Je kan toch ook een DJ vragen ff jouw track op te zetten?
Moet je er wel eentje kennen natuurlijk...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat is dus wel een voordeel als je ook DJ bent, wat ik niet ben..

Je kan toch ook een DJ vragen ff jouw track op te zetten?
Moet je er wel eentje kennen natuurlijk...![]()
(naja kennen wel maar niet echt contact meer mee)Inmiddels is m'n 909 gemod met een toonhoogte knop voor de bd, dus zit ik helemaal niet meer vast aan een toonsoort, is wel een tip moet ik zeggen.
Tjeempie, fjoesz! Had ik dit geweten was ik veel langer op vakantie gegaan[wout]pythagoras heeft nog een volgeling verdronken omdat de stelling van piet iets bewees waar die zelf niet aan wilde. wat een verwerpelijk sujet was hazegrass toch[/wout]

... Tussen Amin en Cmaj zit in schaal geen verschil (zelfde tonen) maar in de eerste is Do een A en in de tweede is Do een C. ...
Ik zou daar niet zo moeilijk over doen. Natuurlijk zijn er muzikanten die volledig op hun gevoel spelen en met de op de achtergrond aanwezige theorie totaal niets te maken willen hebben, echter, bij samenspel is het verdraaid handig om over hetzelfde te kunnen praten. Ik ben me er terdege bewust van dat op een forum als dit erg veel 'einzelgangers' aanwezig zijn wat muziek maken betreft en daar tegen zou ik willen zeggen: samenspelen is zo verdomd leukvcovca schreef:... Oh jah en nog iets... ik poep op iedereen die nu de mensen af lopen te zeiken die muziek maken op gevoel. Niet iedereen heeft bij de geboorte 'n viool in de reet gestopt gekregen... of 'n gitaar.

Zo als Wout al zegt: maak je niet druk, man.Dus om 'n lang verhaal niet nog langer te maken... F*CK die noten. Doe wat goed klinkt. Als het vals is hoor je het wel.