Requiem for a Goblin

Septic

ex Modular addict
82984027_ada02cd6d4.jpg

http://www.electrobel.nl/muzik/838/Goblins_Repent

Mellow Horrow Tune

Dat duurt meestal effe, de ene keer wat langer dan de andere, sorry

Origineel geplaatst door Septic
Dat duurt meestal effe, de ene keer wat langer dan de andere, sorry

Ik zal wel effe een update iun de thread doen als ie beschikbaar is

Sorry hoor, maar requiem is nogal een hip woord merk ik, wat betekent het eigenlijk :confused: Als ik dat weet kan ik misschien ook een keer een track maken met requiem in de titel.

Ik ben wel benieuwd, ik vind je sound wel relaxed sfeervol... dus ben benieuwd.

Origineel geplaatst door etaoin
Een requiem is een dodenmis.

Zo gezellig, misschien wat voor mijn alter ego Pat Cemetery :duivels:

tja fijn gemaakt hoor, maar wat heeft dit te maken met een requiem, laat staan met een goblin?
dit lijkt me meer een uitgesponnen tv serie thema.
Iets te weinig variatie in het basis thema vind ik, dat is wel typisch voor het tv genre. Zie er meer een duitse politieserie met "comisar goblin" :smeris: in. Misschien sterft die brave borst wel in de eerste aflevering, dat zou meteen het requiem verklaren natuurlijk.

Origineel geplaatst door mv30
tja fijn gemaakt hoor, maar wat heeft dit te maken met een requiem, laat staan met een goblin?
Iets te weinig variatie in het basis thema vind ik, dat is wel typisch voor het tv genre. Zie er meer een duitse politieserie met "comisar goblin" :smeris: in. Misschien sterft die brave borst wel in de eerste aflevering, dat zou meteen het requiem verklaren natuurlijk.

Met jouw fantasie is ook niks mis merk ik al hehe...Ach je moet er een naam aan plakken, meetsal doe ik dan het eerste wat in me opkomt :)

Origineel geplaatst door mv30

IK ga wat meer naar series moeten kijken dan!!!!!!!!!

Best wel leuk....

nog bedankt voor de positieve reakties, ik word er helemaal warm van :)

Back