Nog een vervelende Ableton ...

Rozegeur

Ingeburgerd
... hij speelt sommige clips af aan een veel hogere BPM dan diegene die ingesteld staat waardoor ik deze ongemogelijk kan gebruiken. Maar met deze bestanden zelf kan niets mis zijn, want andere programma's spelen ze gewoon af (zoals Adobe audition). Het zijn loops die ik uit Reason heb geƫxporteerd en het zijn zowel AIFF's als WAVE's. (heb dit voor op m'n laptop en PC, beiden met verschillende geluidskaart)

Tweede probleem:

Mijn BFC2000 werkte gisteren perfect in Ableton (en volledig automapped door MidiOX te gebruiken) maar vandaag werkt niets. Ook met learning mode krijg ik geen respons.

Enig idee wat ik kan doen?

De vraag beantwoorden of je de handleiding al eens hebt doorgebladerd.

Ik heb de handleiding van BCF2000 gelezen, ja. Maar ik merk nu dat ik bv. de Firmware niet kan upgraden ... ik dacht dat ik dat had gedaan, maar blijkbaar heeft ie toen niks gedaan, want bij het opstarten staat er "1.03", terwijl dat nu "1.07" zou moeten zijn. Hij herkent nochtans het apparaat als USB, maar het update progje sluit gewoon af als ik op OK klik .. (ik dacht al, dat gaat zo snel?!)

... maar dat laat niet weg dat het gisteren perfect werkte!

ok, de Firmware update is nu wel gelukt (op m'n PC). Dat is al iets. Nu eens zien of Ableton terug zin heeft.

Back