Emu stelt vista drivers uit

Heb de driver sinmiddels geionstalld, maar nog steeds geen FX in cubase. Wordt officieel ook niet ondersteund :(.

Vind dit wel erg klote, weet iemand een truc?

zoiets zat ik idd ook aan te denken, maar het moet toch niet zo moeilijk zijn om gewoon de VST in cubase te laten draaien? VST protocol is nix aan verandert onder vista voor zover ik weet.

zoiets zat ik idd ook aan te denken, maar het moet toch niet zo moeilijk zijn om gewoon de VST in cubase te laten draaien? VST protocol is nix aan verandert onder vista voor zover ik weet.
lijkt mij ook
maar ze hebben er vast een goede reden voor *D

en net als je een beetje hoop hebt verpesten ze het weer
http://www.emu.com/support/vista.asp

Emulator X2.5 Q 2 ipv Q3 2007 :)
Proteus X2.5 geschrapt
Emulator X Platinum geschrapt

lekker is dat. zit met Proteus X2 hier en had het eigenlijk als vervanger van m'n XL-7 command station die ik een hele poos geleden verkocht heb. Met Proteus X2.5 zou ook eindelijk de X-lead rom voor de proteus X serie uitkomen en dus mijn XL-7 klanken... maar die soundset zal nu ook wel niet meer komen. ik geloof dat ik maar weer op zoek ga om een XL-7 op de kop te tikken dit jaar...

lekker is dat. zit met Proteus X2 hier en had het eigenlijk als vervanger van m'n XL-7 command station die ik een hele poos geleden verkocht heb. Met Proteus X2.5 zou ook eindelijk de X-lead rom voor de proteus X serie uitkomen en dus mijn XL-7 klanken... maar die soundset zal nu ook wel niet meer komen. ik geloof dat ik maar weer op zoek ga om een XL-7 op de kop te tikken dit jaar...
was van plan het even af te wachten en als mijn hardware sampler de deur uit is X2 te kopen
aangezien de update nog maanden gaat duren
en de Xl-rom waarschijnlijk nooit meer komt (behalve bij andere merken) geef ik de hoop op
=(

ik heb vandaag de Proteus Xlead expansion pack voor Cakewalk Dimension binnen gekregen. Dit zijn dezelfde samples van de XL1 en XL7. Alleen de bijgeleverde presets zijn niet die van de XL7 maar van de XL1, hierin zitten wat verschillen. Ook maakt de Dimension engine niet gebruik van Emu's Z-plane filters of van effecten als delay waardoor sounds toch anders klinken dan in het origineel. Overigens ontdek ik nu ook dat veel van de basissamples uit deze set ook al in de Proteus2000 set zitten die bij de Proteus X synth hoort.

Ik vidn Vista tot nu toe wel kut de interface is beduidend anders dan XP en al die extra vragen die je krijgt als je ergens mee bezig bent weet je het zeker weet u het echt zekr. Brrrrr

Ik vidn Vista tot nu toe wel kut de interface is beduidend anders dan XP en al die extra vragen die je krijgt als je ergens mee bezig bent weet je het zeker weet u het echt zekr. Brrrrr

daar gaat het even niet over :o:

Ik vraag me zoizo af in hoeverre emu nog ondersteuning zal gaan leveren.
Hoorde van mijn buurman die voor emu werkt dat ze de stekker er uit gaan trekken.
duizenden mensen straks werkloos.
Ik weet niet in hoeverre dit bekend is bij het publiek
Vind t wel vreemd. Emu is een grote naam in muziekland toch?
Creative gaat weer terug naar kut soundblaster kaartjes denk ik.
hmm wanneer gaat dit gebeuren? aangezien ze nogsteeds bestaan en actief zijn.

Oh, en nieuwe fx in de DSP, zie ik nu.

PatchMix 2.0 Released

At long last the official version of PatchMix 2.0 is available for download at: www.emu.com. PatchMix 2.0 includes both application and driver changes. The major changes are listed below.

* Vista and x64 Support (XP32/XP64/Vista32/Vista64)
* Physical or ASIO input strips can now be either mono or stereo
* ASIO Send Inserts can also be either mono or stereo
* Four Outstanding New Effects!
o Gate effect for noise reduction or special effects
o Reshaper effect allows you to completely "re-sculpt" the envelope of an audio signal. Create live backward guitar or drums, sharpen or soften attack transients and much more.
o Multimode Filter - Very flexible filter module featuring low-pass, high-pass, band-pass, band-cut, as well as many other combination modes.
o RFX Compressor is a full-featured stereo compressor with soft-knee, noise-gate, maximum compression, side-chaining, and many other professional features. This is a super-flexible and great-sounding compressor ported from the hardware Emulator RFX.

* Various bug fixes and improvements:
o Increased motherboard compatibility
o Corrected SMPTE striping bug

Ik denk dat 't allemaal wel los loopt; E-MU heeft net PatchMix 2.0 uitgebracht, ook gewoon voor de 1212m, inclusief nieuwe drivers (met Vista 32 en 64-bit support).

en er staan nog diverse producten op de roadmap

Back