brainstormen over een nieuwe SF meeting

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Juuliea

Bibliothecaresse in Black
hoi allemaal,

ik heb wel weer zin in een meeting,
maar weet niet waar en hoe dit eventueel te ( laten) organiseren
misschien dat we allemaal onze gedachten er over kunnen laten gaan
en met ideeen kunnen komen.

dus ideen wbt datum locatie enz

de meeting in rotterdam en ede waren echt gaaf in iedergeval

brand u maar los zou ik zeggen:halleluja

Datum richting kerst ofzo?

Meetings zijn uiteraard altijd welkom :):mega:

20x bekeken en 1 reactie?

kom op mensen ! brand u los

Locatie moet in ieder geval een beetje goed bereikbaar zijn voor iedereen...

Ook met het openbaar vervoer als het ff kan.

idd....

moet het omgeving amsterdam zijn maakt het niet veel uit?

is misschien wel handig :)

tja amsterdam is opzich bereikbaar maar nou niet echt centraal...

...ergens in de buurt van Lelygat is het meest centraal denk ik...

/me geeft Jedee lucifers en een kannetje benzine...:D

:D

kunnen we mooi nog terug met de batavia :D

harrrrr harrrrr harrrrrr landrotten !:dubbel:

ps mijn 400 ste onzin post :D

Centraal = Utrecht neem ik aan

1) grotere hal is nooit verkeerd
2) demonstraties van verschillende synths etc door forum leden
3) product demonstraties van verschillende fabrikanten

dat klinkt erg groots, maar zie het als een soort kleinschalige vakbeurs.

Openlucht Synth Festival? :D

In welke stad? Hangt er vanaf wie van het SF wil komen. Anders doe je daar een poll voor en kies je de stad die het meest centraal ligt?

Vakbeurs? Voor Gearjunks? :duivels:

Laten we wachten met daadwerkelijk inhoudelijk reageren, maar eerst de ideeen neerpennen. Als er nu al op de inhoud gereageerd wordt kan dat negatief werken op het neerzetten van ideeen.

Het idee achter brainstormen is dat je gewoon jouw ideeen kwijt kunt zonder daar al meteen inhoudelijk er op in te gaan.

Later zullen de haalbare en interessante ideeen er uit gefilterd worden en gebundeld worden tot een plan.

Dat plan kan dan uitgewerkt worden tot een synthforum bijeenkomst.

Origineel geplaatst door Jedee
:D

kunnen we mooi nog terug met de batavia :D

harrrrr harrrrr harrrrrr landrotten !:dubbel:

ps mijn 400 ste onzin post :D

Als we nou eens een meeting OP de batavia doen?:D

Origineel geplaatst door manvsmachine
Als we nou eens een meeting OP de batavia doen?:D

Serieuze reactie: De Batavia zelf heeft daar denk ik iets te weinig ruimte voor, ze hebben wel ruimtes te huur, waar we terecht zouden kunnen.

Niet serieuze reactie: Zeker alleen voor wind aangedreven analoge water-synths met houten zijkantjes, waar moet ik dan met mijn Bismarck DX-7 naar toe?

Origineel geplaatst door MadDonna
Serieuze reactie: De Batavia zelf heeft daar denk ik iets te weinig ruimte voor, ze hebben wel ruimtes te huur, waar we terecht zouden kunnen.

Niet serieuze reactie: Zeker alleen voor wind aangedreven analoge water-synths met houten zijkantjes, waar moet ik dan met mijn Bismarck DX-7 naar toe?

Ik zat meer aan een waterorgel te denken :D

Origineel geplaatst door Digimod
meeting filmen en op Youtube plaatsen :) inhoud- kleine demo's ,Mini concert , jamsessie :dj:

Als jij nou al je samplers meeneemt hebben we al een leuke collectie :)

Info Batavia werf:

De Bataviawerf is uitstekend ingericht op de ontvangst van (grote) groepen. Er zijn twee grote zalen, de Bestevaerkamer en de Commandeurskamer, met een capaciteit tot 80 personen voor lunches, recepties of vergaderingen. Het schitterende uitzicht vanuit de Commandeurskamer over de werf en het IJsselmeer is bij de huurprijs inbegrepen net als de vaste dvd-presentaties en rondleidingen (in verschillende talen).

Onze beide filmzalen hebben elk capaciteit voor 100 personen. Video-, dvd- en computer-presentaties zijn allemaal mogelijk. Digitale projectie op een scherm van 5x3 m. Programma naar eigen wens in te richten in overleg met onze afdeling reserveringen en sales.

Maandag is de afdeling reserveringen weer aanwezig, dan bel ik even om te kijken wat zoiets gaat kosten.

Origineel geplaatst door MadDonna
Info Batavia werf:

De Bataviawerf is uitstekend ingericht op de ontvangst van (grote) groepen. Er zijn twee grote zalen, de Bestevaerkamer en de Commandeurskamer, met een capaciteit tot 80 personen voor lunches, recepties of vergaderingen. Het schitterende uitzicht vanuit de Commandeurskamer over de werf en het IJsselmeer is bij de huurprijs inbegrepen net als de vaste dvd-presentaties en rondleidingen (in verschillende talen).

Onze beide filmzalen hebben elk capaciteit voor 100 personen. Video-, dvd- en computer-presentaties zijn allemaal mogelijk. Digitale projectie op een scherm van 5x3 m. Programma naar eigen wens in te richten in overleg met onze afdeling reserveringen en sales.

Maandag is de afdeling reserveringen weer aanwezig, dan bel ik even om te kijken wat zoiets gaat kosten.

Een zaal huren is een optie maar ben bang dat de entreeprijs dan ook flink omhoog gaat...

Ik heb zelf een keer op die oude VOC-boot in amsterdam gespeeld bij CS en dat was qua spullen niet te doen.
Paar honderd meter sjouwen langs en door dat gebouw,sleutels weg, steigers en toen nog de boot op...
Ik klaag niet snel, maar....dit was een ramp.
En s'avonds laat weer terug, alles van de boot...door de luiken maar weer met die kasten...
En die oude boten hebben een laag plafond..dus...bukken!
Ik zou wel even gaan checken eerst hoe dit soort zaken eruit zien voordat we gaan feesten, ha
Doet u mijn maar geen bavaria of was het batavia?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back