brainstormen over een nieuwe SF meeting

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Workshops / demo's van bepaalde synths geven, deze filmen en op youtube zetten vind ik helemaal geen slecht idee!

In ieder geval denk dat iets meer ruimte dan de vorige keer wel gewenst is. Sioux (en anderen) hadden het perfect geregeld, maar voor de laatkomers was het wel moeilijk een fatsoenlijke plek te bemachtigen om alle zooi neer te zetten.

Origineel geplaatst door dsil
Workshops / demo's van bepaalde synths geven, deze filmen en op youtube zetten vind ik helemaal geen slecht idee!

In ieder geval denk dat iets meer ruimte dan de vorige keer wel gewenst is. Sioux (en anderen) hadden het perfect geregeld, maar voor de laatkomers was het wel moeilijk een fatsoenlijke plek te bemachtigen om alle zooi neer te zetten.

Plaats was idd zelfs in begin al een probleem. Ik Was blij dat ik een eigen keyboard stand had meegenomen. Bij de voorgaande meeting in rotterdam en daarvoor in den haag was plek zat...

Meeting Den haag 2004

Meeting Rotterdam 2006

Lelystad heeft als nadeel dat het iets slechter per openbaar vervoer bereikbaar is als bv. Utrecht of Amsterdam. Per trein is Lelystad alleen vanuit de Randstad bereikbaar, er rijdt nog steeds geen trein tussen Lelystad en het noorden van het land.

Vanuit het zuiden kom je er ook via nijmegen ...

Origineel geplaatst door Keyzer Eric
Valt er niet iets te combineren met eDay/eLive van onze Grooveron? Ron?

Dit is toch weer ander public die meer interesse heeft naar het luisteren dan de techniek erachter :)

Origineel geplaatst door VlEen
...ergens in de buurt van Lelygat is het meest centraal denk ik...

Dat is tenminste lekker dichtbij...want ik woon in dat gat...

D'r zijn hier wel geschikte ruimtes,waar vast wel wat mee te regelen valt..

Het vinden van een sponsor voor zo'n meeting lijkt me in elk geval voorrang hebben boven het huren van een professionele ruimte.

De meeting in Ede was m'n eerste, en een prettige ervaring moet ik zeggen.
Ik constateerde wel een moeizaam aspect. Behalve het tonen van de diverse installaties, is het natuurlijk ook zo,
dat elke machine kabaal kan maken. En dat in dezelfde ruimte.
Dan kun je natuurlijk niet luidkeels door elkaar gaan zitten toeteren, dus moet het volume drastisch terug, of is er gedoe met een koptelefoon.

Misschien is het handiger om deze twee elementen te scheiden tijdens het evenement. Als het kan in twee verschillende ruimtes.
Dan krijg je bv. een ruimte met de 'technische' presentatie van de sets, met uitleg, etc., en een ruimte waar, niet door elkaar maar na elkaar een act wordt gedaan met een 'audio' presentatie van een synth, en/of andere units.
Oftewel voor de deelnemers de uitdaging om voor de gelegenheid een specifieke compo te hebben/maken en die daar uit te voeren.
Een kwestie van aanmelden, en dan het maken van de playlist van de acts.

Dit zal waarschijnlijk niet in een zeer grote zaal gebeuren, dus het huren van een vette PA lijkt me vooralsnog niet nodig.

Als elke deelnemer zorgt voor een zelfgemixte stereo-output is een doorsnee stereo versterker met 2 redelijke boxen wel genoeg.

btw : er ligt een steen bij Lunteren op de Veluwe als markering van het geografische middelpunt van Nederland.

ik denk dat een koptelefoon beleid wel handig is

en een een hoek met spul wat zonder headphones kan

drank en fourage in een andere ruimte lijkt me ook ok

Origineel geplaatst door MadDonna
Info Batavia werf:

De Bataviawerf is uitstekend ingericht op de ontvangst van (grote) groepen. Er zijn twee grote zalen, de Bestevaerkamer en de Commandeurskamer, met een capaciteit tot 80 personen voor lunches, recepties of vergaderingen. Het schitterende uitzicht vanuit de Commandeurskamer over de werf en het IJsselmeer is bij de huurprijs inbegrepen net als de vaste dvd-presentaties en rondleidingen (in verschillende talen).

Onze beide filmzalen hebben elk capaciteit voor 100 personen. Video-, dvd- en computer-presentaties zijn allemaal mogelijk. Digitale projectie op een scherm van 5x3 m. Programma naar eigen wens in te richten in overleg met onze afdeling reserveringen en sales.

Maandag is de afdeling reserveringen weer aanwezig, dan bel ik even om te kijken wat zoiets gaat kosten.

Cool !

hou ons maar op de hoogte

Origineel geplaatst door Sam_Zen

Dan krijg je bv. een ruimte met de 'technische' presentatie van de sets, met uitleg, etc., en een ruimte waar, niet door elkaar maar na elkaar een act wordt gedaan met een 'audio' presentatie van een synth, en/of andere units.
Oftewel voor de deelnemers de uitdaging om voor de gelegenheid een specifieke compo te hebben/maken en die daar uit te voeren.
Een kwestie van aanmelden, en dan het maken van de playlist van de acts.

Leuk plan. Het is meestal wel fijn om die bakken wat harder te horen (dus over speakers ipv koptelefoon) en ook met meerdere personen. Met eens soort programma moet dat wel lukken. En dan is het misschien wel leuk om een halve dag demo's te doen en de andere helft voor mensen die live iets willen doen.

Origineel geplaatst door manvsmachine
Locatie moet in ieder geval een beetje goed bereikbaar zijn voor iedereen...

Ook met het openbaar vervoer als het ff kan.

Kijken jullie dan voor al de SF leden naar een centrale plaats? Of tellen voor een meeting allen de NL members mee? :engel:

Wat is er mis dat er in BE niet (appart) een meeting komt.
In Brussel of zo? :D

Origineel geplaatst door fuse
Wat is er mis dat er in BE niet (appart) een meeting komt.
In Brussel of zo? :D

En dan kunnen we erna allemaal naar de Fuse?

Leuke techno tent!

Nog bedankt voor de steun! :koffie:

het lijkt me dat iedereen welkom is als iemand zich maar aanmeld....

Voor mensen uit Wallonie of Vlaanderen is Lelystad wellicht wat moeilijker te bereiken, maar niet onmogelijk. Wellicht moeten we dan toch iets zuidelijkers zoeken.

Ik heb nog niemand uit Lelystad gesproken. Morgen opnieuw proberen.

Ok, ik heb de Batavia-werf gesproken, ben bang dat het te duur is, tenminste als we een gedeelde zaal willen voor tonen dan wel demonstreren.

De Bestevaerkamer maximaal 40 personen = 460 euro
De Commandeurskamer max 70 personen = 320 euro
---------------------------------------------------------------------------
Totaal 780 euro

Dat is dus alleen te doen als je van te voren weet hoeveel mensen er gaan komen en die dan van te voren zouden betalen.

Het zou wél een optie zijn geweest als de entree van de werf zelf er ook bij zat.

Wat ik alleen ben vergeten te vragen wat de verhuur van de filmruimtes kost, want daar kunnen per keer 100 personen in en dat zou voldoende zijn denik ik.

Een goed idee zou in ieder geval zijn: verder kijken.

Ik denk dat Tilburg wel een van de meest centrale steden is om het te doen, als je de Belgen* meerekent.

*Vlamingen

De vraag is natuurlijk hoeveel Belgen er komen...

veel reacties zijn er niet van deze kant van de grens.

Allemaal druk bezig met de politiek zeker???

Er is toch een mogelijkheid om een ieder uit Vlaanderen een mail te sturen vanuit het Bulletinboard?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back