Humor volgens Alesis

Merlin

What third?
Hallo allemaal,

Dit kon ik jullie toch even niet onthouden:

Enkele jaren geleden heb ik twee Alesis monitoren gekocht; Na het nodige aan voorluister en leeswerk ben ik uiteindelijk met die speakers thuisgekomen en ik heb er nooit spijt van gehad.....

.....tot enkele weken geleden toen één van de twee speakers gek begon te doen en op zeker moment niet eens meer aan wilde....

Schroevendraaier gepakt en de boel maar eens opengeschroefd om er vervolgens achter te komen dat één van de compenten gewoon was doorgebrand :(

Ik heb van het geheel een foto gemaakt en deze naar Alesis toegegestuurd met de vraag of ze dat onderdeel wellicht konden vervangen.

Pas toen ik op het computerscherm mijn eigen nogal onscherpe foto zag, viel het me op...

Aanschouw: :D

Attachments

• alesis.jpg
    alesis.jpg
    255,5 KB · Bekeken: 131
Je hebt er toch 2? Dus nog een werkende...
Dan kun je toch zien wat voor onderdeeltje het is (met de juiste waarden). Even langs de electronica-zaak. Erin solderen en klaar weer!

Hoi,

Ik heb zelf ook nagedacht over het eigenhandig vervangen van het onderdeel, maar een collega wees me erop dat als een condensator doorbrandt, de oorzaak ook wel eens ergens anders kon liggen en je na het vervangen binnen een jaar wel eens met hetzelfde probleem kunt zitten...

Daarnaast viel ie nog onder de 2 jaar garantie (feedback) dus ik heb hem maar teruggebracht.

Ergens valt het me toch tegen van zo'n ding, maar goed...we wachten rustig af....

Van Alesis heb ik trouwens helemaal niets gehoord :(

Nou ja...

Ik hou jullie op de hoogte..

Groeten,

Merlin

Ergens valt het me toch tegen van zo'n ding, maar goed...we wachten rustig af....

Tja, er kan altijd een rot onderdeel in een hele partij goeie zitten. De allerslechtste vinden ze tijdens de burn-in wel, maar er zullen er altijd een paar doorheen glippen. Da's precies waarvoor ze garantie hebben uitgevonden.

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Ik snap hem ook niet helemaal. Is dat de grap ja, Burn-in?

nee de grap is dat er 85 graden Celsius op dat zwarte component je staat *D

maar nu dan maar weer even serieus.
Je hebt nog garantie dus lijkt me gewoon dat ze de boel gaan -lees: moeten- vervangen.
succes er mee.

Origineel geplaatst door gerrie79
nee de grap is dat er 85 graden Celsius op dat zwarte component je staat *D

maar nu dan maar weer even serieus.
Je hebt nog garantie dus lijkt me gewoon dat ze de boel gaan -lees: moeten- vervangen.
succes er mee.

He, jammer. ik snap hem nog steeds niet.
Iig trek ik me terug uit deze thread en wens je veel sterkte toe. :okdan:

tis ook geen monty python natuurlijk maar ik vind het het feit dat er burn in op staat wel lichtelijk ironisch.
en ach en wee dat kan wel op de maandag ochtend vind ik.
maar ja het is natuurlijk pure ernst :frons: want het betreft hier een kapot product van een forum lit :D

Back