Have 2 go on

Mstudio1

Stamgast
studio's in omg. utrecht, in rotterdam & in amster
Haha ik zag opeens weer dit nummer in me OUDE DOOS staan !!!!
Ben benieuwd of jullie het een beetje wat vinden, wie weet maak ik hem dan nog s af ???
Let niet op de stijl van de muziek, das eigelijk niet wat ik meestal maak maar deze keer toen wel !
Het klinkt wat minder dan de originele files Omdat t geconverteerd is maarja luister maar naar da cheesy song!!!

Click hier voor de MP3 ;) ) Ik hoop dat t werkt want tja je weet wel hoe dat gaat bij zulke servers!

leuk idee, vind t vooral leuk als die leadsyntjes erin komen (rond 1 minuut), een soort overgang; dat stuk mag alleen wel flink uitgerekt worden als ongeveer een track op zich a la marco V
hij kapt trouwens abrupt af op 2:22 is dit de bedoeling?

vind verder nog t accent op de vocal jammer, en ook de vocal qua sound niet zo mooi (qua EQ enzo)

haha hij is niet af, ik von het niet leuk meer om af te maken :) vandaar dat ie opeens stopt haha :D
Het was trouwens de bedoeling toen (in de tijd van de 3.50 min. songs zo'n 2 jaar geleden) een nummer te maken van zo'n 3.30 a 4minuten. Ik vind zelf ook zeker dat het stukje met de 1e melodie uitgerekt had gemogen, misschien als ik er verder aan ga rotzooien dat ik het uitrek.

Geef eens aan wat je precies niet mooi vind aan de Eq op de vocalen , hoe zou jij t eqen ?
Misschien iets te veel hoog over de gehele mix? komt door me foute mastering denk ik ;) hihi
Voor alle duidelijkheid is het niet zomaar een zangeresje, maar een algemeen gerespecteerd zangeres!
Ik hoor geen enorm accent ofzo niet veel meer dan een Anouk of een Sarah Bettens (hoewel hihi),
Misschien een klein beetje maar das helaas onoverkomelijk en kan haast niet storend zijn, denk ik.
In iedergeval bedankt voor je bericht, ben benieuwd naar de rest van de forumleden !

aah ik snap m eindelijk, het accent van de vocalen in de mix (nadruk!) ! :eureka:
hahaha dom dom dom dom :stupid , ik begreep t verkeerd,
'k dacht dat je bedoelde nederlands accent (want dat kan niet haha)

In iedergeval de nadruk op de vocalen leggen binnen de mix is gedaan omdat dat in die tijd toen wel normaal was,
Ik denk dat ik het nu wat minder uit de mix zou laten komen en het dus wat minder hoog/mid eQ-en,
Jammer dat er niet meer mensen luisteren, of ehm doet ie t niet meer ?

Goed hoor! Drum wat minder hoog, zang wat helderder, en zang iets beter compressen. Er zit wat teveel laag in de stem.

Ik zou zelf het begin uitwerken tot twee nieuwe nummers. Het begin nodigt uit tot een lekker dansnummer met vocal, de rest is meer een zeer lekker dansnummer waar geen vocal in hoeft, is al sterk genoeg.

Lijkt dat je op twee stijlen leunt, vinnik jammer want deze twee delen zijn subliem, ik zou graag het zangnummer afmaken!! :geslaagd:

Origineel geplaatst door Mstudio1
aah ik snap m eindelijk, het accent van de vocalen in de mix (nadruk!) ! :eureka:
hahaha dom dom dom dom :stupid , ik begreep t verkeerd,
'k dacht dat je bedoelde nederlands accent (want dat kan niet haha)

Uh... snappen we mekaar nou goed - ik trof een sprank je nederlands accent aan in de engelse tekst. Ze zingt geweldig en kan gerust overdreven Amerikaans zingen, met veel meer attitude! Ze is goed joh, geef haar meer ruimte in de mix!

Het nummer is inderdaad cheesy, maar daar is nix mis mee hoor. :)

Wel dat ik nu even heel kritische opmerkingen ga maken hoor.
De stem is slecht opgenomen, je hoort veel slissen enzo. Denk dat het echt wel beter kan hoor. Of anders nog een keer goed naar die mix kijken. De mix heeft iets heel raars, lijkt wel een faseverschil of zo. En hij klinkt wel erg dof. (wat de stem ook weer niet ten goede komt.)

Denk dat die ouwe doos van jouw een beetje stoffig was. Desalniettemin toch interessant om er eens een keer goed voor te zitten en het proberen af te maken. :)

Back