Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

@ D-Joriz-
De kraak klinkt als een sample. Hij veranderd namelijk raar als hij gepitched word.
Verder is de kraak wel lekker, als er een goede bassline onderzat. Ik hoor hier echter helemaal geen bas.
Ik weet niet wat voor speakers je gebruikt?
Ik zou er nog een andere bassline onder zetten met wat meer power, dan komt hij veel beter uit de verf.

Haha, toch goed geprobeerd. Wel jammer dat je je Virus zo moet gebruiken in FL Studio. Kan beter overstappen op Cubase dan, en FL Studio in slavemode gebruiken.
Ik heb ook een tijdje zitten twijfelen om een Virus TI Snow te halen, maar ik hoorde van iedereen dat er geen Automatic Delay Compensation in FL Studio 9 kwam en nu ook niet zit. Dus ik ben achteraf blij dat ik het niet heb gedaan.
Ik heb nu ook Cubase 5, maar daar ben ik pas net mee begonnen. Het is veel werk op nu nog over te stappen als je al 7 jaar met FL Studio werkt.
En ik heb het gevoel dat ik er dezelfde geluiden uit kan krijgen.
In ieder geval nog veel succes met je Hardcorekicks, misschien dat je die hier ook eens kan posten![]()

alleen lijkt het alsof je de midifile van die NC & Zany track hebt gebruikt en hebt veranderd...

) is echt goed gedaan.
cheers, ik ga verder huilie doen .....
@ Radicalz, cool die vocals, zelf ingesproken?

Haha, toch goed geprobeerd. Wel jammer dat je je Virus zo moet gebruiken in FL Studio. Kan beter overstappen op Cubase dan, en FL Studio in slavemode gebruiken.
Ik heb ook een tijdje zitten twijfelen om een Virus TI Snow te halen, maar ik hoorde van iedereen dat er geen Automatic Delay Compensation in FL Studio 9 kwam en nu ook niet zit. Dus ik ben achteraf blij dat ik het niet heb gedaan.
Ik heb nu ook Cubase 5, maar daar ben ik pas net mee begonnen. Het is veel werk op nu nog over te stappen als je al 7 jaar met FL Studio werkt.
En ik heb het gevoel dat ik er dezelfde geluiden uit kan krijgen.
In ieder geval nog veel succes met je Hardcorekicks, misschien dat je die hier ook eens kan posten![]()