Varierende Hardstyle Bassdrum

Hier nog eentje, let niet op de vocal dat was gewoon even een probeersol, haha inderdaad zelf ingezongen.8)
Gaat meer om de main lead en de kick.
Lead is van mn virus c.

Attachments

• Easyflow - Lowrider.mp3
    3,3 MB · Bekeken: 104
Heb eindelijk mijn nieuwe bureau afgebouwd en ben weer helemaal geinstalleerd... meteen maar weer even met frisse moed aan de slag gegaan! *D
Ben nog niet he-lemaal tevreden over de kick, maar het is goed luisterbaar imo. Let me know what you guys think!

Attachments

• HS Kick New Lead 2.mp3
    2,2 MB · Bekeken: 107
@d-wh!te : de lead mag wel wat mid en hi gebruiken naar mijn mening. Kick is wel geinig maar niet mijn smaak...

@NessPJ: kick klinkt goed, lead sound vindt ik niet zo.

@Broscy: sounds liggen lekker in de mix, kick vindt ik ook goed gelukt! Mischien iets meer hi erbij. Sample in de break is ook cool, de kick die erbij komt met de melody vindt ik niet zo. Leadsound mag ook wel "voller", mischien een layer erbij?

@meloyoungster: lijkt wel een Nintendo DS ;)..sorry niet mijn ding.

@Radicalz: kick wordt al beter, mis alleen een beetje sublaag?

@Rockzorr: de kick verdwijnt een beetje naar de achtergrond maar volgens mij klinktie best goed. Kan je een stukje laten horen met wat scheurtjes erop ipv melody?

Hier 2 kicks die ik gemaakt heb.
De eerste met 2x Hydra (met dank aan BassPounderz voor wat tips) en de 2e met 1 sylenth spoor.
Beide met camelphat als insert FX. Melody is van een Widstylez track, punch is een sample.

De 3e kick is eigenlijk het soort kick wat ik probeer te maken (van een remix van Wildstylez). Het valt mij hier op dat je vrijwel geen punch hoort maar vooral een kraak/bass.

Ik sta overigens open voor kick colabs!

Attachments

• wildstylez_hydra.mp3
    374,6 KB · Bekeken: 104
  • wildstylez_sylenth1.mp3
    374,6 KB · Bekeken: 92
  • ambassador_inc_-_put_this_on_youtube_(wildstylez_remix).mp3
    317,7 KB · Bekeken: 93
Thx voor je feedback. ;)

Lead sound was ik zelf ook niet zo tevreden over, dus toen heb ik dit maar gemaakt: klik :)

De snippets van jezelf klinken ook zeker niet slecht.
De 2de zou iets meer sublaag mogen hebben en de kick uit het orgineel lijkt net een tikkeltje erger te pitchen/resoneren.

Laatst gewijzigd:
Kick is niet slecht!
Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van een erg hoge kraak (al zit er wel zo'n soort kick in Zany - Symphonic Feedback en daar vind ik hem weer wel goed).

@ JRD: Klinkt wel lekker! Vind je hardcore wel beter. :D

@Aftershockz: Wtf? Had je geen andere naam kunne bedenke!:D

@Jrd

klinkt lekker idd, maar ook niet anders verwacht van jou :)

@erol

je eerste vind ik nog het beste, lekkere dikke kick gewoon :)

@NessPJ

goeie bassdrum, jammer van de lead. heb die andere lead ook ff beluisterd van je, melodielijn klinkt goed alleen zou ik hem iets meer mid eq geven, miss zelf een beetje laag, er zit totaal geen klank kleur in !

@D-white

idee is best leuk maar je kick is niet wat het moet zijn, hij ploft maar wat !

@Aftersho-Q

waar blijven jouw producties man ?

Na wat kicks hierboven beluisterd te hebben begon het te kriebelen :P
Nieuwe manier van werken geprobeerd als wat ik normaal doe met dit als resultaat..
Eerste kick is gewoon een kick, tweede heeft een klein beetje reverse stilo !
Synth/screetch ben ik nog mee bezig, clap/snare zijn kurk droog.

Benieuwd naar reacties :D

Attachments

• Nieuw experiment.mp3
    1,1 MB · Bekeken: 105
Nu ik hem terug hoor klinkt ie best beroerd haha, heb alles over mijn HP gemaakt en op mijn hooft klinkt het best goed doe ik net mijn monitors aan :( damn..

Back