Wie houdt er van italiaanse hardstyle ?? IKKEE vandaar stukkie track van mij en een duo maat.
Enige fatsoenlijke snip in tijden hier..
Je bass staat te hard alleen.
Keep it up!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wie houdt er van italiaanse hardstyle ?? IKKEE vandaar stukkie track van mij en een duo maat.
@ Avalan
Thx man
Kheb vandaag weer iets nieuws gemaakt (word demo voor hardcopy recordings)
Alleen vind ik het nog een beetje dof klinken.Ondertussen heb ik me kick maar afgerond. Ik laat hem nu zoals die is, tenzij jullie nog tips hebben. Ook nieuw melodietje erbij gegooid.Feedback is welkom
![]()
@Nu-style
Ik zou nog wat meer mid frequenties in je kraak doen. Het klinkt nu heel hoog allemaal. De klank van de kraak is goed en de sub mag nog iets harder en iets meer pompen!
Heb ook nog naar jullie feedback geluisterd en ik denk dat het zo beter is.![]()

Na lange tijd, ook maar weer een post van mij.
Work in progress..

Even nog over je oude bericht (https://www.synthforum.nl/forums/showpost.php?p=1298115&postcount=2769)
Heb je wat tips om zoiets te maken ?
(met welke plugin/hardware? is die gemaakt en welke FX heb je gebruikt ? )![]()

Als ik die nu terug hoor vind ik 'm zelf bar slecht eigenlijk, terwijl het niet eens zo heel lang geleden is lol.
Zowel de synth als de kick zijn gemaakt met de Virus C.
Plugins:
-Camelphat en wat Eq..
that's it![]()

Ok thx !
Vind het juist een vette kick, vind mijn kicks uit hydra allemaal zo standaart en saai en je hoort nog half dat hij met de dirt kick preset is gemaakt
Dus ook maar eens een virus aanschaffen![]()