Varierende Hardstyle Bassdrum

@ Avalan

Thx man :D
Kheb vandaag weer iets nieuws gemaakt (word demo voor hardcopy recordings)

Attachments

• 19-11-2010 Raw Kick.mp3
    1,2 MB · Bekeken: 100
Heb me kick nog een klein beetje aangepast. Pitcht nu nog net wat lekker vind ik zelf. Feedback zou fijn zijn:okdan:

Attachments

• NPIt.mp3
    413,1 KB · Bekeken: 103
@BP

klinkt niet verkeerd, alleen denk dat een reverse beter uit de verf komt dan die kick die je er nu in hebt zitten..

Heb ook maar een reverse gemaakt, dit x een wat rauwe kick.. kwaliteit van geluid is ruk, zit een piepje doorheen, iemand bekend met dit probleem ??

Attachments

• rauwversekick.mp3
    512,2 KB · Bekeken: 113
@homeboy

Klinkt goed, ik hoor het piepje niet. :P Alleen vind ik het nog een beetje dof klinken.

Zou er iemand trouwens nog feedback kunnen geven op mijn stukje?

Ondertussen heb ik me kick maar afgerond. Ik laat hem nu zoals die is, tenzij jullie nog tips hebben. Ook nieuw melodietje erbij gegooid. :P Feedback is welkom :okdan:

Attachments

• NewMK.mp3
    807,4 KB · Bekeken: 111
Je kick mag wel iets meer naar voren komen, hij klinkt erg goed, maar speelt nog een beetje op de achtergrond !

Nice one !!

Lekkere melo en een goede sound niks mis mee.
Zou alleen van de tail (base) de attack iets kleiner maken.
In hoge vind ik hem iets te laat inkomen.

succes,

klein stukie waar ik mee aan het klooien ben

Ondertussen heb ik me kick maar afgerond. Ik laat hem nu zoals die is, tenzij jullie nog tips hebben. Ook nieuw melodietje erbij gegooid. :P Feedback is welkom :okdan:

Attachments

• kraak 30701.mp3
    788,3 KB · Bekeken: 113
Laatst gewijzigd:
@Nu-style

Ik zou nog wat meer mid frequenties in je kraak doen. Het klinkt nu heel hoog allemaal. De klank van de kraak is goed en de sub mag nog iets harder en iets meer pompen!

Heb ook nog naar jullie feedback geluisterd en ik denk dat het zo beter is. :okdan:

Attachments

• ImprKM.mp3
    401,7 KB · Bekeken: 85
@Nu-style

Ik zou nog wat meer mid frequenties in je kraak doen. Het klinkt nu heel hoog allemaal. De klank van de kraak is goed en de sub mag nog iets harder en iets meer pompen!

Heb ook nog naar jullie feedback geluisterd en ik denk dat het zo beter is. :okdan:

En met mid bedoel je 500/600.......!!!!!

aanpassing van jou is naar mijn mening goed gedaan.
Promo maken en opsturen:dj:

Als ik die nu terug hoor vind ik 'm zelf bar slecht eigenlijk, terwijl het niet eens zo heel lang geleden is lol.

Zowel de synth als de kick zijn gemaakt met de Virus C.

Plugins:

-Camelphat en wat Eq..

that's it :)

Ok thx ! :)

Vind het juist een vette kick, vind mijn kicks uit hydra allemaal zo standaart en saai en je hoort nog half dat hij met de dirt kick preset is gemaakt :frons:

Dus ook maar eens een virus aanschaffen :P

Ok thx ! :)

Vind het juist een vette kick, vind mijn kicks uit hydra allemaal zo standaart en saai en je hoort nog half dat hij met de dirt kick preset is gemaakt :frons:

Dus ook maar eens een virus aanschaffen :P

Bedankt voor de compliment :)

Weet je, ik zeg al jaren dat Hydra ruk is, voornamelijk om de reden die je zelf al aangeeft.

Ik denk trouwens niet dat je persé een Virus nodig hebt om dit te maken, in principe kun je een bass overal uit halen tenzij het echt een kenmerkende (kut)sound heeft, zoals Hydra en Microtonic.

Wat altijd wordt vergeten, het beste advies wat je maar kunt volgen is: Uren maken!

That's it, meer is het uiteindelijk niet, of je 123 doet of 231, zolang het resultaat maar wordt behaald.

Al is een Virus wel supervet ;)

Back