Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nee heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk, wel ooit de tip van iemand gekregen hier dat bij de pitch van de drumazon, 1 stapje voor 2 uur een c3 noot is. Dit klopt wel, naar mijn idee.Heb je al geprobeert om eerst de decay in drumazon helemaal open te zetten, dan je kick opslaan en via zon plugin kijken op wat voor toon die nu echt staat (weet niet hoe je zoiets noemt) en dan de zany manier van pitchen proberen.
Zou nog iets warmer en dieper mogen misschien maar verder, nice!
Ik vind die van jou best profi klinkenZou nog iets warmer en dieper mogen misschien maar verder, nice!
Ik zal even laten horen wat ik bedoel:
Het gaat niet zozeer om de toon, maar om de klank van de kick als ie de hoogte ingaat.
Anyway, thnx voor de info![]()
En dit kwam ik op het fusion forum tegen : "I export my kicks with the pitch knob on drumazontuned to C5 (about 0.65 on the dial) and then it pitches perfectly "
Weten jullie misschien zo'n pitchcontrol a la fusionlabs 4 in FL? Werkt 100 keer makkelijker dan knippen en plakken van de punch en staart. Wellicht in Kontakt ofzo?

ik heb een melodie gemaakt die meer zeer bekend in de oren klinkt. Kan alleen niet op het nr komen. Iemand?

en een clapje er eventueel op.
fusion labs 4? die is er toch nog niet of mis ik iets. Wat is de tool die je gevonden hebt? ik heb een melodie gemaakt die meer zeer bekend in de oren klinkt. Kan alleen niet op het nr komen. Iemand?

lekker kickje hoor!