Varierende Hardstyle Bassdrum

Snippetje:

Afmixing is nog niet helemaal zuiver en de kraak in de kick kan ook nog een likje gebruiken.
iig hetzelfde recept als andere posts

Attachments

• 24 - 6.mp3
    1,2 MB · Bekeken: 141
Ik dacht dat je vraag was om het volume van je track omhoog te trekken:P
Ja maar niet op die manier, dan klinktie gewoon te compressed. Met geen kick klinkt nog prima, komt ineens die kick, is je synth 3dB zachter:dubbel:

ik probeer het nog eens
let even niet op het knip en plak werk
maar het gaat even om de kick

Attachments

• test.mp3
    1,1 MB · Bekeken: 107
nielzz volgens mij is er iets mis met je file

en radicalzz, die kick klinkt niet verkeerd hoor; hij mag alleen wat meer power bevatten. Weet ff niet precies waar 't m in ligt..

oeps, het moet net andersom

Radicalz (je laatste post) is er volgens mij iets mis met je file

en nielz je kick klinkt niet verkeerd, alleen mist de power (zelfde post als 2 hierboven) ;)

excuus:P

oeps, het moet net andersom

Radicalz (je laatste post) is er volgens mij iets mis met je file

en nielz je kick klinkt niet verkeerd, alleen mist de power (zelfde post als 2 hierboven) ;)

excuus:P

Hmm vreemd, bestand doet het hier gewoon....

Siebzehn, jou stukje klonk ook best aardig! :)
Toffe synth ook.

thx ;) Ik heb de track afgemaakt; de ingekorte versie is te vinden bij het forumdeel ''tracks'' getiteld : Siebzehn - Saevio

Ik zal nog eens kijken radicalz, het kan misschien aan mijn pc liggen..

die kick klinkt niet verkeerd hoor; hij mag alleen wat meer power bevatten. Weet ff niet precies waar 't m in ligt..

hmm moet er meer compressie op soms??:confused:
of ja hoe krijg je nog meer power?
ik zal eens gaan aankloten

Ik weet niet of je de punch los hebt, of in in vst; maar zet anders eens een zachte reverb op de punch met een grote ''pre-delay''. En ik denk dat ietsje meer distortion ook mooi kan uitpakken..

probeer eens, ik weet zo ook nog niet of het klinkt ;) lekker draaien aan die knupskus :D

hey man da stukje van jou genaamd: 24-6.mp3 klinkt lekker :D

Heb je een tip voor mij hoe jij die soort van bassline maakte bij de eerste kick ;)

alvast bedankt!

Laatst gewijzigd:
pak een bass sample (alleen lage tonen) en dist die tot hij kraakt als de t*ring. Wanneer dit is gebeurd filter je heel het laag weg en ga je spelen met de envelope.

Attachments

• zo dus.mp3
    270,5 KB · Bekeken: 129
Back