Varierende Hardstyle Bassdrum

Time machine aanzetten als je pitched met kontakt. Dan stretcht die vanzelf.
Is al meerdere keren in dit topic gezegt denk ik. :)

Time machine aanzetten als je pitched met kontakt. Dan stretcht die vanzelf.
Is al meerdere keren in dit topic gezegt denk ik. :)

Het gaat me erom dat ik de tail langer kan stretchen.. Time machine en pitchen van de kicks, dat kan ik nu allemaal wel.

Gwn als audio file nemen dan en knippen waar je wil stretchen. Dan dat stukje gwn timestretchen..
Of gwn een kick met een langere tail maken.

Nu we toch met vragen bezig zijn over Kontakt..
Is het mogelijk om je gepitchte kick/tail te exporteren uit Kontakt naar .MP3 of .WAV?

Ja gwn exporten zoals je andere dingen zou exporten.. :)

Laatst gewijzigd:
Lead en melo zijn niet op en top maargoed het gaat hier dan ook om kicks. :D

http://soundcloud.com/aftersho-q-music/newkick-v1

Goedbezig! :okdan:

Heeft al een lekkere sound, zou hem wel wat harder zetten :P

Ja mixdown is ruk. :D
Had een vocal erin gegooid en die resoneerde zo hard dat men oren begonnen fluiten. Gedaan met eerlijke sound voor vandaag dus. :D

@Aftersho-Q,

Lekker hoor! Ja de mixdown is niet best nee. Helaas kan ik de kick nu niet goed beoordelen, omdat de lead ook niet zuiver is, (wat je al aangaf). Probeer deze zo goed mogelijk te maken, en dan je kick eronder te plakken, en dan weer heer posten. Dan kan ik er een uitgebreide feedback op geven!

Ik ben bezig geweest met een nieuwe intro, met me nieuwe kick. What do you think?

http://soundcloud.com/freqmaniak/freqmaniak-newshit2

Lead komt uit de sh-201 en die wou vndg niet goed mee... Rare bitcrushing etc. :s
Kzal jou stukje strx eens luisteren, ben nu eigelijk aan het werken. :D

@Aftersho-Q,

Lekker hoor! Ja de mixdown is niet best nee. Helaas kan ik de kick nu niet goed beoordelen, omdat de lead ook niet zuiver is, (wat je al aangaf). Probeer deze zo goed mogelijk te maken, en dan je kick eronder te plakken, en dan weer heer posten. Dan kan ik er een uitgebreide feedback op geven!

Ik ben bezig geweest met een nieuwe intro, met me nieuwe kick. What do you think?

http://soundcloud.com/freqmaniak/freqmaniak-newshit2

Klinkt niet verkeerd! Lekker rauwe kick. :)
De rest zou ik nog wel net ietsjes rauwer maken om echt mooi bij je kick te passen. ;)

@Freq: Kick klinkt niet verkeerd. Alleen de overige sounds klinken te lief erbij. Verder vind ik de melodie niet mooi. Ik zou eerder gaan voor wat scherpe screeches.

@ Freq, kick klinkt best goed. Andere sounds, zoals gezegd, mogen wat rauwer. Kick is te rauw voor deze lieve house sounds :)

Ik vroeg me af of jullie mijn kick verbeterd vinden t.o.v de vorige keer. Heb geprobeerd wat meer hoog toe te voegen, zonder de klank echt heel erg veel te veranderen. Daarnaast heeft de kick nu wat meer ruimte in het midden, d.m.v pannen van percussie en de lead.

Attachments

• Mainpart_test.mp3
    2,6 MB · Bekeken: 92
je kick klinkt nog wat hol kevv1990. Volgens mij kan je beter een paar stappen terug gaan en de EQ wat aanpassen of nog wat distorten en EQ'n. :)
Je kan ook gwn opnieuw starten natuurlijk. :P

Nu zal men kick er wel beter uitkomen. :mega:

http://soundcloud.com/aftersho-q-music/viciouzviolenz-tba-intro-v1

@After

Dikke kick maat, lekkere drive.. Doet me een beetje denken aan Zatox z'n kicks..

@ Freq, kick klinkt best goed. Andere sounds, zoals gezegd, mogen wat rauwer. Kick is te rauw voor deze lieve house sounds :)

Ik vroeg me af of jullie mijn kick verbeterd vinden t.o.v de vorige keer. Heb geprobeerd wat meer hoog toe te voegen, zonder de klank echt heel erg veel te veranderen. Daarnaast heeft de kick nu wat meer ruimte in het midden, d.m.v pannen van percussie en de lead.

Kan je kick nu niet luisteren want zit op me telefoon, maar met pannen maak je niet helemaal ruimte voor de kick. Je kunt daar beter mid-side eq'ng voor gebruiken. Dit kan met de pro-q

@After

Dikke kick maat, lekkere drive.. Doet me een beetje denken aan Zatox z'n kicks..

Wauw thx! :D Dat neem ik als een compliment!

Trouwens respect voor Frontliner dat hij die tutorial gemaakt heeft.
Ik heb hem helemaal uitgekeken en moet zeggen dat ik bijna alles al wist.
Enkel dat bouncen met die audio channel en die osciloscope zijn verrekt handig. :)

Al bij al, mooi om de beginners wat opweg te helpen.
Maar het blijft een "creative process". :D

Back