Aftersho-Q
Mister ''Mainstream''
Time machine aanzetten als je pitched met kontakt. Dan stretcht die vanzelf.
Is al meerdere keren in dit topic gezegt denk ik.
Is al meerdere keren in dit topic gezegt denk ik.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Time machine aanzetten als je pitched met kontakt. Dan stretcht die vanzelf.
Is al meerdere keren in dit topic gezegt denk ik.![]()

Goedbezig!
Heeft al een lekkere sound, zou hem wel wat harder zetten![]()

@Aftersho-Q,
Lekker hoor! Ja de mixdown is niet best nee. Helaas kan ik de kick nu niet goed beoordelen, omdat de lead ook niet zuiver is, (wat je al aangaf). Probeer deze zo goed mogelijk te maken, en dan je kick eronder te plakken, en dan weer heer posten. Dan kan ik er een uitgebreide feedback op geven!
Ik ben bezig geweest met een nieuwe intro, met me nieuwe kick. What do you think?
http://soundcloud.com/freqmaniak/freqmaniak-newshit2

Thnx Silverbullet76 , ik heb het doorgenomen maar ik kom er nog steeds niet uit :-(

@ Freq, kick klinkt best goed. Andere sounds, zoals gezegd, mogen wat rauwer. Kick is te rauw voor deze lieve house sounds
Ik vroeg me af of jullie mijn kick verbeterd vinden t.o.v de vorige keer. Heb geprobeerd wat meer hoog toe te voegen, zonder de klank echt heel erg veel te veranderen. Daarnaast heeft de kick nu wat meer ruimte in het midden, d.m.v pannen van percussie en de lead.
@After
Dikke kick maat, lekkere drive.. Doet me een beetje denken aan Zatox z'n kicks..
Dat neem ik als een compliment!