jep de afmixing is niet het je van het. Zorg dat je bijna nooit in het rood komt met je geluiden. Je synth staat veeeeeel te hard. en je kick ook. Beter dat je het volume van je koptelefoon/boxen omhoog zet, en het volume in fl wat lager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

jep de afmixing is niet het je van het. Zorg dat je bijna nooit in het rood komt met je geluiden. Je synth staat veeeeeel te hard. en je kick ook. Beter dat je het volume van je koptelefoon/boxen omhoog zet, en het volume in fl wat lager
aangezien die spacer blijkbaar een geliefd nrtje is, heb ik ook ff poging gewaagd.
Synth = predator, z3ta, magnus choir
Kick = sub - hydra
midkick - microtonic en camelphat + eq
punch uit microtonic door camelphat
ps: purno je slaat je tracks op met 160 kb/s, ik raad je 320 kb/s aan + alles op hoog als je gaat renderen. Hoe beter de kwaliteit, hoe beter het klinkt![]()

hmm.. ik ben een hele tijd bezig geweest om een beetje zo een punch als die van jou met microtonic te maken. Maar als ik de decay heel kort en een snelle attack houd dan klinkt het gewoon niet echt lekker.
Uiteindelijk maar een sample verkracht voor de punch en ook de midbass scheur weggelaten. Subbass gemaakt met hydra.
Ik heb sowieso moeite met die korte holle distorted punches
toch de uitkomst van mn probeersel maar even posten;
eej Purno je bas transponeert niet lekker en de bas overheerst had ook een probleem met mijn bas sectie heb nu een nieuwe synth ervoor gebruikt de voyager en die bevalt goed![]()

Die kick lijkt echt heel veel op noisecontrollers. Toch is het van frontliner. Misschien dezelfde studio?
Bij CTRL.ALT.DEL hoor je het goed, persoonlijk ben ik niet zo'n fan van deze kick.
YouTube - The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed (Hardbass 2009 Anthem)
en dan vooral bij 0:19 seconden
dat zijn de kicks waar ik van hou![]()
Als je met metaal op metaal met een houten onderlaag slaat krijg je hetzelfde
J

ff samplen dan![]()

Een kick van mij met een shreek-like screech erbijPositief of negatief commentaar wordt gewaardeerd
![]()

Een kick van mij met een shreek-like screech erbijPositief of negatief commentaar wordt gewaardeerd
![]()
ik denk dat je expres niet hebt gepitched?
Ik vind de lage tonen wel ok, alleen de rest van de kick klinkt wat onnatuurlijk..