Varierende Hardstyle Bassdrum

deze klinkt ook wel geinig... wel ff afwerken maarja is maar ff snel:D

Attachments

• Kicking the Test leuk.mp3
    926,4 KB · Bekeken: 119
uuhh headroom ? :stupid

is meer basis ipv afwerking imho.

Ja idd , je kan beter zorgen dat niks clipt. Ook niet als je nog aant maken bent.:eureka:

dan vraag je aan die neefje van je , of ie iets wil laten horen volgens mij bakt hij der nix van net als jij ;)

Hahaha! Ik vind het anders wel vet klinken. Ik hou wel van die gefreakte sounds:okdan:
Btw , nog iemand dat het een ''herrie'' vind? Ik vind het anders wel een geslaagde intro...

Bekijk bijlage 51305

Idd melo past niet bij intro maar ik ga em nog veranderen:D

Haha, ik ken wel meer mensen die ervan houden hoor. Ikzelf alleen niet. Als jij 't mooi vindt, erin houden :)

Ik vind 't wel redelijk klinken, nu nog een mooie tussenkick maken met kraak, een break, een outtro en afmixen :D

Dacht laat ik ook weer eens wat posten

Attachments

• hardddd!.mp3
    1 MB · Bekeken: 111
wat een waardeloze troep aftersho-q, me neefje van 6 'mixt' nog beter af..

Gast, wie zegt dat ik al moeite heb gedaan om af te mixen? ik doe het als de track klaar is , zet ik alles mooi qua volume en Frequenties.:eureka:

heey Aftersho-Q met welke synth heb je die lfo swoesj gemaakt ik vind t wel vet:D

Haha ,thx man! Gemaakt met v-station , erg vette synth!:okdan:

Haha, ik ken wel meer mensen die ervan houden hoor. Ikzelf alleen niet. Als jij 't mooi vindt, erin houden :)

Ik vind 't wel redelijk klinken, nu nog een mooie tussenkick maken met kraak, een break, een outtro en afmixen :D

Alles op z'n tijd hé lol*D

Back