Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jep, de sample van erol.ook waar
Afgekapt, die sample van erol? Dan stem ik met je in
Je zou die zin van mij in het frans moeten zeggenin de post hierboven
![]()

C'est vrais totalement, mais ce qu'est arrivé à un son est un grand facter entier s'il semble bon ou pas.

enig idee hoe je zo'n kick kan maken? vind hem iig wel vet :-)Dit is pas platgecompressed![]()
enig idee hoe je zo'n kick kan maken? vind hem iig wel vet :-)
Samplen?
En anders gewoon door blijven proberen, stom doorzetten. Kraak, sub, tok, punch.

Moet nog wat meer gepitched worden naar mijn mening... + synth voller uiteraard
Moet idd nog wat aangedaan worden.

)Lol die synth!Moet idd nog wat aangedaan worden.
De kick vind ik al wel redelijk klinken! Sub klinkt lekker vol
Hier nog een kick van mijn kant.
Ik maak precies telkens dezelfde kick , en een kraak vind ik ook maar niet... Klinkt altijd als een springende veer (toingrrr toingrrrr) en dat is het dus niet. Heb em er drm ook afgehaald , vond het maar niks.
Bekijk bijlage 51714
Iemand mss nog een tip over de kraak? De rest lukt me al redelijk...
Op dat vlak zijn hardcore kicks wel ''makkelijker'' te maken. (vind ik zelf)
Meestal maar 1 of 2 lagen ....That's it! Bij hardstyle zit al snel aan 5 of 6 lagen.

Lol die synth!Moet idd nog wat aangedaan worden.
De kick vind ik al wel redelijk klinken! Sub klinkt lekker vol
Hier nog een kick van mijn kant.
.
Hier heb ik mijne nog iets gewijzigd, is dit beter of niet?
Voor de rest niet slecht. Mss ook wat harder zetten , synth overheerst nogal
ik hoor alleen een opkomende lead en geen kick?
248 kB mp3?
Purno heeft em toch kunnen luisteren.
kraak=sylenth1 met kamelenvet.

Vind dat de punch er niet meer inzit , daarjuist knalde em beter.Voor de rest niet slecht. Mss ook wat harder zetten , synth overheerst nogal
Nee hoor , 192kbps.Purno heeft em toch kunnen luisteren.
![]()

ja bij die bioshock heb ik dat juist expres gedaan, die decay korter maken zodat het lijkt of die kick wordt afgekapt (ben ik persoonlijk niet zo'n fan van)

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=batch_download&batch_id=ZW9CR0lTZ2c1bmhjR0E9PQ
Zeg het maar, ik kan het al niet meer bepalen zo lang zit ik al in het geluid![]()

Punch zit eraan vast, omdat ik hem uit de TI heb getrokken, en daarop ook de pitch envelope heb vastgepint. Ik heb er nog geen punch bijgelayerd ook wahahaIk vind 'm wel leuk, klapt lekker hard, is eigenlijk wel wat ik wil bereiken, beetje de stijl die ik wil hebben. Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
Ik vind 't niet mooi als je lager pitched, pitch je de punch mee?![]()
Anders klonk hij miss wel wat beter