Varierende Hardstyle Bassdrum

somige stukjes klinken gewoon eght niet maarja :P

ff klein mashupje ( Alle auteurs rechten gaan naar RVH )

Edit de laatste stukje van de kick klinkt echt niet . verkeerd gepicthed

Attachments

• RVH New Dark Kick.mp3
    615,4 KB · Bekeken: 93
somige stukjes klinken gewoon eght niet maarja :P

ff klein mashupje ( Alle auteurs rechten gaan naar RVH )

Edit de laatste stukje van de kick klinkt echt niet . verkeerd gepicthed

Ik neem aan dat je die Kick helemaal opnieuw hebt gemaakt, Klinkt in ieder geval super dik.
Ik krijg hem nooit zo vol zeg maar. Hoe doe je dat? :halleluja
Als je niet precies weet wat ik bedoel dan vraag maar even :)

Ik neem aan dat je die Kick helemaal opnieuw hebt gemaakt, Klinkt in ieder geval super dik.
Ik krijg hem nooit zo vol zeg maar. Hoe doe je dat? :halleluja
Als je niet precies weet wat ik bedoel dan vraag maar even :)

uhm ja in welk opzicht:D

De subbass is veel harder dan die van mij en die houd langer aan naar mijn idee :D
Daardoor klinkt het veel voller volgens mij. Vergelijk maar eens met die van mij. Die van jouw houden veel langer constant aan met een dikke subbass. Klinkt echt veel beter :)
Misschien dat je zo een idee hebt wat ik bedoel

2 nieuwe trackjes in één mp3tje:
http://www.speedyshare.com/116778241.html

Beide erg verschillend en zo beide hun kanten.
Benieuwd naar de comments. :)

Klinkt allemaal wel leuk vind ik tenminste. Vooral de kick @ 1:30, eigen stijl vind ik, punch lijkt beetje op NC punch @ revolution is here @ 0:40
Ik heb ooit ook die punch gemaakt, heb er alleen nooit wat mee kunnen doen omdat ik 'm nergens in vind passen. Ik vind 't dus knap wat je ermee gedaan hebt :)

Verder, klinkt echt wel leuk hoor, kicks mogen misschien iets voller en meer geweld, maar dat is smaak. 0:47 vind ik beetje slordig klinken.
Het mooist vind ik het klinken wanneer je omhoog pitched, @ 1:06, waar pitch je op?

De subbass is veel harder dan die van mij en die houd langer aan naar mijn idee :D
Daardoor klinkt het veel voller volgens mij. Vergelijk maar eens met die van mij. Die van jouw houden veel langer constant aan met een dikke subbass. Klinkt echt veel beter :)
Misschien dat je zo een idee hebt wat ik bedoel

ja ik snap het inderdaad een beetje mischien moet je gewoon je bass iets meer decay geven ?

Wat is je vraag8~

Klinkt allemaal wel leuk vind ik tenminste. Vooral de kick @ 1:30, eigen stijl vind ik, punch lijkt beetje op NC punch @ revolution is here @ 0:40
Ik heb ooit ook die punch gemaakt, heb er alleen nooit wat mee kunnen doen omdat ik 'm nergens in vind passen. Ik vind 't dus knap wat je ermee gedaan hebt :)
YouTube - Noisecontrollers - Revolution Is Here

Verder, klinkt echt wel leuk hoor, kicks mogen misschien iets voller en meer geweld, maar dat is smaak. 0:47 vind ik beetje slordig klinken.
Het mooist vind ik het klinken wanneer je omhoog pitched, @ 1:06, waar pitch je op?

mooie lambo:okdan:*D

Edit ondertussen al aangepast

ja ik snap het inderdaad een beetje mischien moet je gewoon je bass iets meer decay geven ?

Wat is je vraag8~

De vraag lijkt mij niet zo lastig.

Zijn vraag is hoe je het voor elkaar krijgt dat sub zo erg aanwezig is en vol klinkt en je toch de punch hoort en dat deze zo lang aanhoudt.

Ik denk de gain van de sub vrij ver open draaien, lange release + sustain en veel EQ'en, rond de 100~150hz gainen denk ik zo

De vraag lijkt mij niet zo lastig.

Zijn vraag is hoe je het voor elkaar krijgt dat sub zo erg aanwezig is en vol klinkt en je toch de punch hoort en dat deze zo lang aanhoudt.

Ik denk de gain van de sub vrij ver open draaien, lange release + sustain en veel EQ'en, rond de 100~150hz gainen denk ik zo

nee niet eght iets meer tussen de 50 en 60 :D

kicks mogen misschien iets voller en meer geweld, maar dat is smaak.
En ik maar denken dat ik mijn kicks zwaar zat waren. :)
Denk dat wanneer je ze in hq hoort het heel anders valt. ;)

Het zijn gewoon aparte junglist-bass laagjes die de zooi pitchen. :)
En dat te bedenken dat ik er eigenlijk helemaal geen stuk met gepitchde bassen in wou.
Vindt het soms beetje cliche en standaard worden.
Maar ik weet dat er veel liefhebbers voor zijn. :)

Thx voor je comment.

Ik denk dat je inderdaad hetzelfde bedoeld als ik :)
Dus misschien heb je hier een concreet antwoord op, oja en ik vroeg me af met welk programma je die sub-basses maakt? Hydra?

Ik denk dat je inderdaad hetzelfde bedoeld als ik :)
Dus misschien heb je hier een concreet antwoord op, oja en ik vroeg me af met welk programma je die sub-basses maakt? Hydra?

nee geen hydra een andere vsti

Back