Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

hey, nieuw hier
Heb wat gemaakt wil even checken wat jullie ervan vinden en miss tips kunnen geven.
Met de mix zelf ben ik nog niet serieus begonen.
Bekijk bijlage 52462

hey, nieuw hier
Heb wat gemaakt wil even checken wat jullie ervan vinden en miss tips kunnen geven.
Met de mix zelf ben ik nog niet serieus begonen.
Bekijk bijlage 52462

!Aftersho-q lekker op weg mannen!
Ik heb ook voor het eerst eens naar iets toegewerkt in plaats van kick+melo![]()

hey, nieuw hier

En daar word ik niet zo vrolijk van whaaaa...

ben ook met andere dingen bezig vandaar.EDIT: Kick in de Mid-Intro mag wel wat punchier zeg maar
Die screeches vind ik wel altijd leuk. Main-lead is een beetje kaal en zacht.
En de punch in de kick is naar mijn idee ook iets te soft.
Kan ook door het afmixxen komen. Ik denk dat ik er nog wel veel van recht zou kunnent trekken.
Maar een goede basis is natuurlijk altijd beter.

Ik gebruik altijd sidechaining. De Peak van mijn Punch regelt dan het volume van mijn Bass. Hierdoor lopen ze geleidelijk in elkaar over en krijg je ook minder snel verkeerde overlap.
Ik cut mijn subbass altijd op 100HZ voor de rest hoef ik nauwelijks te letten op interventie met andere kanalen, dit komt voornamelijk door die sidechaining die loopt.
Als je werkt met FL Studio kan ik het wel uitleggen. Maar je werkt met Cubase of niet? Misschien weet je trouwens al wel hoe sidechaining werkt.
Zo doe ik het in ieder geval. Misschien werkt het voor jouw ook
Succes in ieder geval. Als je nog vragen hebt dan zie ik ze wel verschijnen.
Als je de tijd+zin hebt, zou je het best mogen uit leggen 
Ik gebruik altijd sidechaining. De Peak van mijn Punch regelt dan het volume van mijn Bass. Hierdoor lopen ze geleidelijk in elkaar over en krijg je ook minder snel verkeerde overlap.
Als je werkt met FL Studio kan ik het wel uitleggen. Maar je werkt met Cubase of niet? Misschien weet je trouwens al wel hoe sidechaining werkt.
Zo doe ik het in ieder geval. Misschien werkt het voor jouw ook
Succes in ieder geval. Als je nog vragen hebt dan zie ik ze wel verschijnen.

Ik weet wel ongeveer hoe het werkt maar ik gebruik niet graag compressie. Weet niet wrm maar gebruik het gwn bijna nooit.
Mss toch maar eens proberen , lichte compressie dan maar. Als het helpt wrm niet??
In iedergeval , thx!
, anders zou er niet veel van werk komen ben ik bang.
)

Je hoort duidelijk verschil , maar niet hoe ik het wou eigelijk.

Maar wat wil je precies bereiken?
Misschien kan ik je zo op de gok helpen![]()

ff wat verbeteringen door gevoert
Ik probeer een beetje een eigen stijl te krijgen. Ik denk dat het ongeveer zoiets wordt.