Varierende Hardstyle Bassdrum

Ja, dan gaat 't een beetje te blij klinken :P

Hoe weet jij dat?:D

Volgens mij komt het ook omdat ik altijd omhoog ga met men noten. Mss keertje wat lager nemen.:P Is proberen waard.:okdan:

Hoe weet jij dat?:D

Volgens mij komt het ook omdat ik altijd omhoog ga met men noten. Mss keertje wat lager nemen.:P Is proberen waard.:okdan:

Omdat ik hetzelfde probleem heb :D Dan probeer ik er nog een soort van climax in te bouwen en dan eindigt het op een circus melodie :)

probeer jij maar is lekkere duistere synths te maken geen Presets :P:okdan:

No thanks, ik ben meer van de witte kant dan van de zwarte kant. Kortom, duister is niet echt mijn ding :)

8~here is een proefje van m'n Lead

4/4 melo? Volgens mij mag hij wel wat voller.:D

Omdat ik hetzelfde probleem heb :D Dan probeer ik er nog een soort van climax in te bouwen en dan eindigt het op een circus melodie :)

Goed dat ik niet de enige ben dan.:biertje:

8~here is een proefje van m'n Lead

Ik vind 'm wel lekker klinken hoor :)
De melo is natuurlijk niets, maar ik neem aan dat het een voorbeeld was :)

Je doet er nog een layer bij, die doe je 1 a 2 octaven lager, vervolgens filter je de lage freq's weg? Zoiets?

Ik denk dat als je het laag iets zachter zet, en er nog een layer bij doet, ertussen in, dat 't al heel vol klinkt :)

Ik vind 'm goed gelukt :D

was maar enn proefje jongens :P ik ga daar nier verder mee

ik hou meer van deze style.

Attachments

• Expression Melody.mp3
    639,3 KB · Bekeken: 98
Heb een stukje gemaakt , was eigelijk meer om de bass. Vind em wel aardig gelukt.:D

Kick : Microtonic & sample voor de punch
Bass : hydra
Subbass ook hydra

Attachments

• kick test v2 cubase 5.mp3
    1,5 MB · Bekeken: 88
Heb een stukje gemaakt , was eigelijk meer om de bass. Vind em wel aardig gelukt.:D

Kick : Microtonic & sample voor de punch
Bass : hydra
Subbass ook hydra

Ik vindt je snare veeeeel te hard staan en tevens droog, ook komt je screech een beetje raar gefiltert omhoog.
En wanneer je kick erbij komt valt je screech in het niets, veel te ver op de achtergrond.
Succes ermee.
-----

Ook ik heb weer wat herrie gemaakt, zie:

vet een intro kick.

maar nu een kick die gepitched kan worden?

Wat maakt dat nou uit. En hij word gepitched laatste 8 beats of ben je doof?:D

Ik vindt je snare veeeeel te hard staan en tevens droog, ook komt je screech een beetje raar gefiltert omhoog.
En wanneer je kick erbij komt valt je screech in het niets, veel te ver op de achtergrond.
Succes ermee.

Die snare staat niks van fx op , ff snel ingezet voor wat ''spanning''.
Maarja , is niet iets voor mee door te gaan , ging enkel om de bass8)
----
Ook ik heb weer wat herrie gemaakt, zie:
YouTube - New untitled track nr2

Klinkt goed, alleen spijtig van youtube:D

Die snare staat niks van fx op , ff snel ingezet voor wat ''spanning''.
Maarja , is niet iets voor mee door te gaan , ging enkel om de bass8)
----

Klinkt goed, alleen spijtig van youtube:D[/QUOTE]

is inderdaad nix om mee verder te gaan 8) de bass klinkt niet lekker:D

Heey Homeboy, bedankt voor je hulp op Partyflock.
Ik ga vanmidag even langs bij de lokale audio handelaar om te vragen wat het probleem precies is.
Ik denk dat ik aan een PCIe kaart met Firewire Poorten moet, anders blijft mijn geluid van mijn Focusrite Saffire LE kraken.

Ik zal ik hier nog wel posten of het is gelukt :)
Oja en over je kick kan ik op het moment niks zeggen, ja hij klinkt distorded maar dat kan ook door mijn PC komen *D

Heey Homeboy, bedankt voor je hulp op Partyflock.
Ik ga vanmidag even langs bij de lokale audio handelaar om te vragen wat het probleem precies is.
Ik denk dat ik aan een PCIe kaart met Firewire Poorten moet, anders blijft mijn geluid van mijn Focusrite Saffire LE kraken.

Ik zal ik hier nog wel posten of het is gelukt :)
Oja en over je kick kan ik op het moment niks zeggen, ja hij klinkt distorded maar dat kan ook door mijn PC komen *D
Hey man, no problem. Ik heb zelf ook een andere PCI kaart moeten halen doordat ik geen FireWire aansluiting had :frons: Maar goed, let me know.

Wat die kick betreft, hij hoort te kraken idd haha maar dit was nog maar een probeersel van de TI, heb veder geen FX gebruikt of zo.

Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier, en zal ook maar meteen ff een probeersel van mij hier neerpleuren :)

Het is je nu toch gelukt om te posten zie ik.:okdan:

Over je kick , ik vind em niet slecht als basis maar zoals je zei staat nog niks van fx over. Doe dat anders & post em dan nog eens.:D
Ben benieuwd!*D

Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier, en zal ook maar meteen ff een probeersel van mij hier neerpleuren :)

sinds kort in het bezit van een virus ti en dit is het resultaat wat kicks betreft:

http://www.speedyshare.com/713975391.html

Als je er een lpf over gooit met een enveloppe om het begin dof te maken en de filter op te laten komen om het einde helder te maken hoef je alleen nog een keytrackloze tok sample over de punch te plakken en ben je klaar. Tenminste, in theorie, ff wat effecten erover idd.

Back