Aftersho-Q
Mister ''Mainstream''
Ja, dan gaat 't een beetje te blij klinken![]()
Hoe weet jij dat?
Volgens mij komt het ook omdat ik altijd omhoog ga met men noten. Mss keertje wat lager nemen.
Is proberen waard.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dan gaat 't een beetje te blij klinken![]()
Is proberen waard.Ja, dan gaat 't een beetje te blij klinken![]()

Hoe weet jij dat?![]()
Volgens mij komt het ook omdat ik altijd omhoog ga met men noten. Mss keertje wat lager nemen.Is proberen waard.
![]()
Dan probeer ik er nog een soort van climax in te bouwen en dan eindigt het op een circus melodie 
probeer jij maar is lekkere duistere synths te maken geen Presets![]()

here is een proefje van m'n Lead

Omdat ik hetzelfde probleem hebDan probeer ik er nog een soort van climax in te bouwen en dan eindigt het op een circus melodie
![]()

here is een proefje van m'n Lead

Goeiemorgen gast, does afmixenhere is een proefje van m'n Lead

Heb een stukje gemaakt , was eigelijk meer om de bass. Vind em wel aardig gelukt.
Kick : Microtonic & sample voor de punch
Bass : hydra
Subbass ook hydra
Heb een stukje gemaakt , was eigelijk meer om de bass. Vind em wel aardig gelukt.
Kick : Microtonic & sample voor de punch
Bass : hydra
Subbass ook hydra
vet een intro kick.
maar nu een kick die gepitched kan worden?

Ik vindt je snare veeeeel te hard staan en tevens droog, ook komt je screech een beetje raar gefiltert omhoog.
En wanneer je kick erbij komt valt je screech in het niets, veel te ver op de achtergrond.
Succes ermee.

Ook ik heb weer wat herrie gemaakt, zie:
YouTube - New untitled track nr2

[/QUOTE]
de bass klinkt niet lekker
Ik vindt je snare veeeeel te hard staan en tevens droog, ook komt je screech een beetje raar gefiltert omhoog.
En wanneer je kick erbij komt valt je screech in het niets, veel te ver op de achtergrond.
Succes ermee.
-----
Ook ik heb weer wat herrie gemaakt, zie:
YouTube - New untitled track nr2

Hey man, no problem. Ik heb zelf ook een andere PCI kaart moeten halen doordat ik geen FireWire aansluiting hadHeey Homeboy, bedankt voor je hulp op Partyflock.
Ik ga vanmidag even langs bij de lokale audio handelaar om te vragen wat het probleem precies is.
Ik denk dat ik aan een PCIe kaart met Firewire Poorten moet, anders blijft mijn geluid van mijn Focusrite Saffire LE kraken.
Ik zal ik hier nog wel posten of het is gelukt
Oja en over je kick kan ik op het moment niks zeggen, ja hij klinkt distorded maar dat kan ook door mijn PC komen![]()
Maar goed, let me know.Hallo allemaal,
ik ben nieuw hier, en zal ook maar meteen ff een probeersel van mij hier neerpleuren![]()

Hallo allemaal,
ik ben nieuw hier, en zal ook maar meteen ff een probeersel van mij hier neerpleuren
sinds kort in het bezit van een virus ti en dit is het resultaat wat kicks betreft:
http://www.speedyshare.com/713975391.html