Varierende Hardstyle Bassdrum

Wie maakt een nieuw topic aan dan ? Of gaan we hier gewoon lekker verder (denk dat deze dan dood gaat hier)

Ondertussen intro van mijn "serieuse" track af :D (poging tot)

Wie maakt een nieuw topic aan dan ? Of gaan we hier gewoon lekker verder (denk dat deze dan dood gaat hier)

Ondertussen intro van mijn "serieuse" track af :D (poging tot)

Post hem in het nieuwe topic.:D Ben er dan maar aan begonnen..:P

Oké, morgen render ik hem wel ff, ga nu plat ! morgen vroeg dag..

Oké, morgen render ik hem wel ff, ga nu plat ! morgen vroeg dag..

Top!:D Ik kan nog wel ff opblijven...morge eindelijk eens een korte dag!:halleluja

Slaap ze!

Top!:D Ik kan nog wel ff opblijven...morge eindelijk eens een korte dag!:halleluja

Slaap ze!

Sry, was gisteravond weg...
Topic is aangemaakt zie ik, nice After! zal straks ff reageren, eerst ff werken ;)
kan je overigens nog je beginpost aanpassen? Ik zou er graag iets in willen hebben over experimenteren e.d.

pm me anders ff zodat deze topic geen slowchat wordt.

mijn poging voor een rauwe kick.

Attachments

• kickdemo 1.mp3
    817,6 KB · Bekeken: 88
  • kickdemo 2.mp3
    256 KB · Bekeken: 92
Laatst gewijzigd:
1ste kick ontbreekt punch...Lijkt wel enkel bass/kraak te zijn.
2de kick heeft iig meer punch maar klinkt nog beetje dunnetjes. Mss nog layertje erover of wat EQ? ;)

Ik heb ook weer wat geproduceert, hier ff een samenvatting van de climax en de intro:D

reverse: Microtonic, hydra, punch combinatie van samples en microtonic
Climax: Microtonic met een shitload aan effecten XD

Bekijk bijlage basprop_42.mp3

@Druiloor:
De kick is een beetje anders vind ik dan wat je normaal gesproken hoort, maar hij klinkt best lekker opzich. :)
Ik zou alleen nog de subbass iets meer drive geven (dat je zeg maar dat effect krijgt van WHOOMP WHOOMP WHOOMP).

--

Van mij ook iets nieuws:

http://soundcloud.com/sequenz-pounder/new-kick-25-07-10http://soundcloud.com/sequenz-pounder/new-snippet-25-07-10

Was helemaal niet tevreden met de vorige kick, dus had meteen genoeg motivatie om het beter te proberen. :)

[Update 25-07-2010]
Heb een iets nieuwere versie online gezet.
Let me know what you guys think. :)

Laatst gewijzigd:
@Druiloor:
De kick is een beetje anders vind ik dan wat je normaal gesproken hoort, maar hij klinkt best lekker opzich. :)
Ik zou alleen nog de subbass iets meer drive geven (dat je zeg maar dat effect krijgt van WHOOMP WHOOMP WHOOMP).

--

Van mij ook iets nieuws:

http://soundcloud.com/sequenz-pounder/new-kick-25-07-10

Was helemaal niet tevreden met de vorige kick, dus had meteen genoeg motivatie om het beter te proberen. :)

[Update 25-07-2010]
Heb een iets nieuwere versie online gezet.
Let me know what you guys think. :)

vind de punch niet zo en qauntize de kick een beetje tot de juiste maten... :)

ga zo door :okdan:

Thanks. :)
Hoe bedoel je tot de juiste maten?
De noten lopen 100% gelijk.
Loopt het laag niet lekker of bedoel je de tail ofzo?

Thanks. :)
Hoe bedoel je tot de juiste maten?
De noten lopen 100% gelijk.
Loopt het laag niet lekker of bedoel je de tail ofzo?

dit bedoel ik :) hoor het verschill...:okdan:

1.2 is fout en 1.3 is goed ...

Attachments

• 1.2.mp3
    169 KB · Bekeken: 92
  • 1.3.mp3
    162,9 KB · Bekeken: 95
zo zo , het is lekker druk hier ik neem aan dat iedereen aan het oefenen is ...

of ja , stoppen .

gr,

zoow dat is een tijd geleden dat ik hier gekeken heb.. merk wel dat het niveau een stuk gestegen is! Zitten echt een paar profs tussen! :P

Heb zelf ook wat gemaakt waarvan ik benieuwd ben naar enige reactie *D

maar zal zelf eerst ff wat feedback geven: 8)

erol: die filterkick klinkt leuk..! tnx voor je uitleg.. Main nog beetje kaal maarja dat is waarschijnlijk de bedoeling? Ik denk dat je met wat distortion eroverheen wel wat leuks mee kan!

Basspounderz: Kick klinkt goed en ligt lekker in het geheel.. zelf zou ik misschien de mid van je kick iets minder pitchen..

JRD: de kicks van je defqonanthem klinken vet, iets meer sub toevoegen en ze zijn top denk ik.. :okdan:

oh en als iemand nog wat over mijn kicks wil zeggen hoor ik het graag!

Attachments

• conceptje.mp3
    3,4 MB · Bekeken: 82
Ik probeer nu al maandenlang fatsoenlijke kicks te maken in reason 4.0.

Ik ben gisteren begonnen met logic pro en dit is mijn eerste resultaat met logic =D

Nog geen tijd gehad om een lead te maken , en ik zou niet weten of je midi kan inladen in logic (dus zou iemand dat kunnen uitleggen zou het mogelijk zijn?)

Attachments

• huh.mp3
    897,9 KB · Bekeken: 91
Ik probeer nu al maandenlang fatsoenlijke kicks te maken in reason 4.0.

Ik ben gisteren begonnen met logic pro en dit is mijn eerste resultaat met logic =D

Nog geen tijd gehad om een lead te maken , en ik zou niet weten of je midi kan inladen in logic (dus zou iemand dat kunnen uitleggen zou het mogelijk zijn?)

Ik weet niks van logic af , maar mischien kun je net als FL studio je MIDI bestanden ergens in een map IN logic zetten en dan zo naar je pianoroll slepen ?

Laatst gewijzigd:
Waar ik zelf veel last van heb is dat de melodie + kick samen niet lekker overkomen.

Heeft vast iets met EQ + Compressor te maken ? (correct me if im wrong)
Maar zijn daar tutorials voor ?

Alvast bedankt !:)

Back