Na tijden van afwezigheid wegens werk in het buitenland ook maar weer gewaagd aan een hardstyle nummer.
De kick is tot nu toe dit (heb ff een bekende melo ingevoegd):
de kick valt een beetje in de achtergrond of het ligt aan mij

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Na tijden van afwezigheid wegens werk in het buitenland ook maar weer gewaagd aan een hardstyle nummer.
De kick is tot nu toe dit (heb ff een bekende melo ingevoegd):

Je had gelijk
heb ff wat met volumes gespeelden nu is het dit:

die melo klopt dattie vals is, heb m geprobeerd na te maken maar klopt nog niet helemaal.de melodie is vals ,en de kick is niet zo kan nu niet zo goed luisteren,
dus kan nog even geen advies geven![]()

het zijn eigenlijk 2 synths, 1 gedetunede hoge en 1 lagere, die is meer voor de body, bedoel je dat?
Maar misschien staat mn punch ook gewoon te hard?!
oke thnx, ik zal snel ff een echt stukje uploaden, dit was voor t proberen omdat mn echte nummer nog niet af genoeg was, ben nu al een heel eind.
oke thnx, ik zal snel ff een echt stukje uploaden, dit was voor t proberen omdat mn echte nummer nog niet af genoeg was, ben nu al een heel eind.

Ik vind de kick echt een beginnerskick
Met de tijd worden ze steeds beter, let maar op.
Maar hij mist nog het 1 en ander, ik zal eerst je volgende upload afwachten.
PS: Ik heb ook maar weer eens iets gemaakt.

Ik vind de kick echt een beginnerskick
Met de tijd worden ze steeds beter, let maar op.
Maar hij mist nog het 1 en ander, .
Dat is hem ook![]()
, kan der mee leven any feedback,
Groetjes
Hoe raad ik het xD!
ik heb vanavond even wat in elkaar gesprankelt, beetje hardcore achtige lead vind ik maarja Lekker Sub in het begin, kan der mee leven
any feedback,
Groetjes

Kun je ook is wat laten horen van je Reason 4.0 kicks? Ik ben er ook al een tijdje mee aan het stoeien maar echt lekker loopt het nog niet. Er is ook weinig info te vinden over Reason+Hardstyle..

vind dat hoge geluidje niet zo, beetje te veel op de voorgrond ofzo. Na een tijdje gaat ie mij heel erg iriteren
ik vind um dik.. mischien mede door die hardcore achtige lead
goeie opbouw nu nog een hardcore kick erin en ik zeg zet hem op hardtunes.com![]()

Uhm ik zal eens kijken of ik nog wat kan vinden wat in de buurt kwam
edit: Reason wilt niet meer werken =S
Nja, ik kan wel alvast zeggen: Reversed bass, hardcore bass en hedendaagse HS bass (daarmee bedoel ik de kicks/bass die Brennan heart gebruikt, neem Blaemasters -In the end als vb.), die kan ik gemakkelijk maken in reason. Het grootste probleem is de distortion, die je nodig hebt om ee fatsoenlijke nustyle kick te krijgen. Bij logic / FL / ... heb je camelphat, met een erg handige Mech distortion.
Als je die distortion in reason kan maken, kan je geweldige kicks maken in reason![]()
Waarschijnlijk stond je logic / FL / andere DAW al open en werd ReWire automatisch getriggerd toen je Reason opstartte. Daardoor opereerde Reason in slave-mode en kan je de play knop van Reason niet gebruiken. Als je alleen Reason runt heb je dat probleem, klopt dat?
Reversed bass kan ik absoluut niet maken in Reason, dus daar ben ik wel benieuwd naar.
Even wat laten horen wat mijn Reason uitspuugt, feedback is altijd welkom!