Varierende Hardstyle Bassdrum

Kan met vanalles te maken hebben. ;)
Wat loopt er precies mis? Mss een voorbeeldje?

Sorry was het een beetje vergeten , en heb geen voorbeeld meer want moest windows even opnieuw installeren en kan dat stukje nergens terug vinden. =(:stupid

Mja heb verder nog wel iets verder af gemaakt , melodie is gejat (:duivels:) van een of ander eentonig trance nummer maar gaat even om de kick :P

Waar ik wel vaak last van heb is dat ik de kick harder zet omdat je hem anders niet meer hoort maar dan hoor je de melodie weer niet goed :stupid

Attachments

• kickje1.mp3
    1,9 MB · Bekeken: 97
Sorry was het een beetje vergeten , en heb geen voorbeeld meer want moest windows even opnieuw installeren en kan dat stukje nergens terug vinden. =(:stupid

Mja heb verder nog wel iets verder af gemaakt , melodie is gejat (:duivels:) van een of ander eentonig trance nummer maar gaat even om de kick :P

Waar ik wel vaak last van heb is dat ik de kick harder zet omdat je hem anders niet meer hoort maar dan hoor je de melodie weer niet goed :stupid

• mischien iets meer bass in de kick , :okdan:

Attachments

• RezineD-TBA_3.mp3
    3,7 MB · Bekeken: 85
@ Kanuzo:
Persoonlijk vind ik de vocals niet zo leuk, maar dat komt omdat ik ze al erg vaak heb gehoord. (Ze zijn verder niet slecht bewerkt ofzo hoor).
Je sounds zijn wel cool, maar er is iets vreemds en ik weet niet wat...je kick lijkt een beetje ver weg denk ik.
Verder gaat hij wel lekker los. :)

Nog een nieuw stukje van mij *D

Attachments

• New 08-08-10.mp3
    1,7 MB · Bekeken: 103
Laatst gewijzigd:
ik ben t ook maar weer eens gaan proberen, mello is gejat natuulk:engel:

kick is opgebouwd uit 2 lagen

hydra voor de bass
en samle kick voor de "tok"

graag wat feedback

Attachments

• hs kk tst.mp3
    301,3 KB · Bekeken: 93
@D-Joriz: Klinkt opzich niet slecht. Mis wel nog dikte in je kick en bass. ;) iig goeie start! :D

ik ben t ook maar weer eens gaan proberen, mello is gejat natuulk:engel:

kick is opgebouwd uit 2 lagen

hydra voor de bass
en samle kick voor de "tok"

graag wat feedback

begin weer is vanaf een INIT, en luister eens goed...
gebruik een andere tok :) ... en meer distortion maar dat is kwestie van smaak :okdan:

btw .. heet jij dj tompi?:P

Toen ik 14 was haha..:D Zou wel ander youtube kanaal kunne maken maar heb daar niet echt zin in.:P

Okj, zal k maar feedback op NessPJ geven. :D

Ik vind dat je kick punch ontbreekt. Sublaag mag ook wel wat harder..Je kraak vind ik niet echt mooi maar kan kwestie van smaak zijn. ;)

Na dagen proberen en veel verschillende dingen te hebben gemaakt is dit nu het resultaat geworden.

Let ff niet op arangement enzo, is een klein stukje om te laten horen hoe de kick klinkt.

Attachments

• qlimax 2.mp3
    2 MB · Bekeken: 94
@BaSiQ: Je moet veel meer laag in je bass doen, de kraak opzich zelf is wel goed alleen je mist echt heel veel laag.

Graag ook feedback op de kick in dit stukje

Attachments

• VWS.mp3
    399,3 KB · Bekeken: 92
ik heb ook weer een nieuw kickje gemaakt:D
wat vinden julie hier van?

Attachments

• test new kick 14.mp3
    136,3 KB · Bekeken: 85
  • test new kick 14 + screech.mp3
    131,7 KB · Bekeken: 87
Laatst gewijzigd: