@ RvH:
Heel aparte sound. Vraag me niet waarom, maar ik moet steeds denken aan een eend met een veel te lange snavel als ik die kick hoor (ie. vreemd laag kwakend geluid).

(Maar neem mij niets geks kwalijk... door je avatar denk ik ook steeds dat ik een reply typ voor Willie Wartaal).
Die Yellow Minute lead sound vind ik opzich niet slecht klinken (Zelfgemaakt, of is dat Nexus?).
Ieder zijn ding, maar ik denk dat als je er een hardstyle kick naast legt ter referentie dat je toch merkt dat hij te weinig drive heeft.
Is dit echt de eigen sound die je wil maken? Of heb je een voorbeeld van het soort kick dat je wil maken misschien?
In het tweede geval, zou ik je de tip geven dat de tails die je hoort in huidige hardstyle kicks niet gemaakt worden door hele lange geluiden.
Het is juist een hele korte kraak welke vlekkeloos lijkt over te vloeien in een Bass tail.
@ Radicalz:
De ruk kwaliteit van zippy share buiten beschouwing latend, klinkt die intro echt goed!
--
Hier nog een iets andere versie van mijn kick:
Deze heeft wat meer bass en vind hem zo wel goed eigenlijk (de volgende kick ga ik voor weer een iets andere sound...niet de zoveelste tweak op dezelfde kick

).