Varierende Hardstyle Bassdrum

@ Radicalz
Klinkt lekker duister en rauw :)
Alleen je kick zou ik nog wel wat verbeteren. Iets meer punch (eq?) en je distorted gedeelte iets scherper laten klinken zou het al behoorlijk verbeteren denk ik zo. De sounds zijn prima naar mijn idee :okdan:

Normaal zit ik hier ik lekker mee te lezen/luisteren, maar hier nu zal ik ook eens wat posten. 1e track heb ik de afgelopen dagen gemaakt (wel zonder vocals nog). De vocals komen nog, dus af en toe zit er een dood stuk in :p. 2e trackie is een DJ tool van our power (zany & duro).

Ben benieuwd naar de comments

1e
http://www.speedyshare.com/files/25189625/Nytro_-_TBA.mp3

2e
http://www.speedyshare.com/files/25189635/Nytro_-_Our_Power_DJ_Tool_.mp3

Attachments

• kraak 30505.mp3
    795 KB · Bekeken: 110
Hehe, nee zo erg is het nou ook nog weer niet gesteld. :P
Tekst zat in de vocals, en soms is het lastig om een fatsoenlijke titel te kiezen.
Thx, ik ga er nog even aan werken. :)

@Radicalz: Sounds e.d. zitten wel goed alleen vind ik het nogal droog klinken.

Ook weer even bezig geweest :)

De lead klinkt af en toe best lelijk maar gaat om de kick :P

Attachments

• Nieuwekick12.mp3
    627,6 KB · Bekeken: 94
Ook weer even bezig geweest :)

De lead klinkt af en toe best lelijk maar gaat om de kick :P

Klinkt niet slecht hoor:okdan: alleen mis ik wat laag?

Ik heb wat geexperimenteerd :P reacties zijn welkom:D

Attachments

• Kick.mp3
    903,6 KB · Bekeken: 97
@desolated

Op de bovenste pitch mag nog wat meer laag. Dus nog ff wat EQen. Voor de rest is de kick goed vind alleen de melodie niet zo :P.

Ik heb nog een nieuwe track gemaakt, ben benieuwd wat jullie ervan vinden. De kick is denk ik gewoon af zo. :P

@ Statiq:
Opzich wel een leuk nummer. :)
Ik vind hem persoonlijk alleen wel een beetje soft (ik merk dat vaker bij mensen en noem dat zelf altijd 'Hardstyle Light').
Ik denk ook dat je afmix nog wat heftiger kan (harder en iets meer hoog), dat draagt deels bij aan dat energieke/harde karakter in hardstyle.

Ik vraag me wel af waar je die chorus sound mee hebt gemaakt die je hoort @ 2:00m.
Klinkt mooi en 'dik' genoeg. ;)

Hallo! Ben nieuw hier, mijn excuses als ik gelijk met de deur in huis val, maar ik vroeg me af hoe het komt dat bij het pitchen van een kick er in een vervelend hoog geluid bij kan komen.
sampletje:Bekijk bijlage mannonymouskickprobleem.mp3
De sound die je hoort als hij voor de 1e/2e keer pitcht is lekker (de 2e/3e toonhoogte) maar die andere zijn echt afgrijselijk! Iemand tips?

Hallo! Ben nieuw hier, mijn excuses als ik gelijk met de deur in huis val, maar ik vroeg me af hoe het komt dat bij het pitchen van een kick er in een vervelend hoog geluid bij kan komen.
sampletje:Bekijk bijlage 64728
De sound die je hoort als hij voor de 1e/2e keer pitcht is lekker (de 2e/3e toonhoogte) maar die andere zijn echt afgrijselijk! Iemand tips?

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld met vervelend hoog geluid?
Klinkt hier op zich wel prima.

na mijn blamage van de vorige post :P
heb ik hier een nieuwe poging gedaan
mss kan iemand er iets over zeggen, in de zin van feedback

Attachments

• kickje1.mp3
    1,3 MB · Bekeken: 98
Laatst gewijzigd:
Back