Varierende Hardstyle Bassdrum

@TheBassPounderz , Ja dat vond ik ookal , zal wel gewoon smaak zijn :P

En jou stukje klinkt idd psyko punkz achtig , klinkt lekker :okdan:

Had trouwens een tijdje terug gesubt op je utube kanaal en zitten handige tutorials tussen :) (vooral de nieuwste)

Haha thx.
Probeer alleen maar de YT producers een handje te helpen :)

Ik heb zelf ook wat geprobeerd te maken, ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Attachments

• LEAD + KICK.mp3
    740,9 KB · Bekeken: 81
@BP

Ik vind je synth wel erg nice, je kick is een beetje inelkaar gezakt hebt ik het idee. PP hebben hun kicks echt erg dik opgeblazen en zwaar gecompressed lijkt mij, neem als voorbeeld BassBoom :D Kunst !
Maar wel weer lekker maat.

Ik heb zelf ook wat geprobeerd te maken, ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Vind m op een of andere manier nogal onsamenhangend. kan nog wel wat eq'ing gebruiken. Ook lijkt het alsof de decays niet op elkaar afgestemd zijn.
Kortom nog niet echt een geheel.

Ik heb de mijne ook weer aangepast, wat vinden jullie er nu van?

Attachments

• afterm mix1-03.mp3
    995,9 KB · Bekeken: 66
@BaSiQ: Ik mis een hoop hoog in je kick (en je lead ook trouwens). Lijkt haast alsof je een lowpass filter op je mastermix hebt zitten.
Heb ook het gevoel dat je kick je lead wegdrukt, maar ik kan het even niet op goeie monitors beluisteren dus dat moet iemand anders maar even doen ;-).

Idd een goed nummer , vocals vind ik alleen wat minder.

----------------------------------------------------------

Ook weer iets gemaakt , melodie is van de noisecontrollers.

Attachments

• ncdinges.mp3
    2,3 MB · Bekeken: 72
lang niet meer gepost op het forum, maar ik check het nog steeds iedere dag, maar eigenlijk wilde ik alleen zeggen dat ik Neilio sowieso heel goed met kicks vind. :D

@ Statiq, erg nice, warm en volle kick!

Als topic starter moet ik ook maar weer eens iets posten. Lang niet meer bezig geweest met hardstyle, maar kon het niet laten om weer een poging te wagen met een kick en melo.

Hier is het resultaat van vandaag:

Attachments

• kadeng1.mp3
    279,9 KB · Bekeken: 81

Als topic starter moet ik ook maar weer eens iets posten. Lang niet meer bezig geweest met hardstyle, maar kon het niet laten om weer een poging te wagen met een kick en melo.

Vind hem op een of andere manier vrij kaal, zoals jij zei over die warme kick is die van jou juist het tegenovergestelde. Vind zelf dat ie wel wat rauwer mag.

Zie dan hier het resultaat van mijn produceer perikelen.:p Is nog vrij kaal qua omgevingsgeluiden, dat weet ik.
Kick gemaakt met predator en ohmniside, uiteraard verschillende layers, eq, compressie, etc.

Mooie kick, vooral die staart die er zo whooom achteraan komt, dat vind ik nou vet. :D

Dit is mooie kick! resoneert lekker. hmm :D

Tussen het "fall-out new vegassen" door ook nog s tijd gevonden om ipv reason in logic kick te maken.

Het is nog niet top. Vind de intentie ok maar mist nog kracht. Weet niet goed waar ik het moet zoeken. Iemand een idee/tip wat ik nog zou kunnen doen.

Tok Hydra
Dist staart & bass Hydra
Punch sample

Vollen bak Camelphats, eq en ohmicide gebruikt.

Attachments

• kick.mp3
    83 KB · Bekeken: 67
Idd een goed nummer , vocals vind ik alleen wat minder.

----------------------------------------------------------

Ook weer iets gemaakt , melodie is van de noisecontrollers.

Vette synth! Kick is ook zeker niet verkeerd, alleen mis ik de laag erin.

@ davulture

Veelste veel distortion misschien er wat distortion afhalen.

------------

Idee wat ik een week geleden uitgewerkt hebt maar ik weet niet of ik er wat mee ga doen.
Wat denken jullie ?

Attachments

• GEinig idee.mp3
    1,2 MB · Bekeken: 82
@ davulture

Veelste veel distortion misschien er wat distortion afhalen.

------------

Idee wat ik een week geleden uitgewerkt hebt maar ik weet niet of ik er wat mee ga doen.
Wat denken jullie ?

Kick is vet! arrangement ook lekker gevuld.

Back