Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Iewww, holletjes.
Nieuwe Melodie, let alleen niet op de opbouw en dat nexus geluid.
Er gewoon fftjes ingedaan als opvulling
Enjoy !

Ik heb een vraag.
Hoe kan je je kick zeg maar laten infaden ? Dus 1 single kick distbass laten inklappen zeg maar..
Wat voor pattern pak je hiervoor ?
- Tevens werken hier mensen met Izotope Trash FX voor kicks ?
@ statiq: ik denk dat er nog wat shuffle mist, klein beetje timingvariatie. Verder erg nice
Ik heb na lange tijd van niks produceren, ivm met werk, ook weer wat gemaakt.
Gaarne feedback![]()
)hmm dat kleine beetje punch is opzich expres gedaan@Garuve , Het was de bedoeling om hem donker te laten klinken (hij is best laag gepitched)
Klinkt net alsof je alleen een bass erin hebt zitten die een beetje un punch heeft , volgens mij kun je beter de punch weghalen en alleen de bass toevoegen met een apparte sample erbij (wat ze ook wel éen "tok" noemen)
Maar niet doen dus? En aparte punch maken? Zit er overigens wel in. zal vanavond nog eens eraan prutsen, heb inmiddels ook de kraak/distortion/staart whatever
, wat aangepast, vond m nog te 'lief'

De meeste kicks die ik hier voorbij hoor komen zullen op een p.a. als een zoemtoon klinken. Het laag komt naar mijn smaak veel te laat, en er zit 0,0 dynamiek in. Of ik ben echt oud aan het worden ;-)
)
, weinig op aan te merken
, ik ontdek elke dag weer wat nieuws