Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zou kunnen, heb op dit moment helaas geen beschikking over goeie monitors. Zit op tour (en ben eigenlijk blij dat ik nog wat kan maken), heb alleen een hd-25 waar ik nu mee mix, daarop klinkt t redelijk goed naar mijn idee, maar misschien gewoon de afmix nog bijstellen.Kick doet me denken aan poltergeist. Alleen hoor ik alleen maar mid-tonen denk ik?

Hier het resultaat, melodie is van zatox, let niet op het pitchen van de bass want die heb ik niet proberen na te maken oid.. Comments are welkomBen ook maar weer eens wat gaan prutsen, normaalgesproken maak ik nooit "varierende" bassdrums en vond het wel eens tijd om het uit te proberenHier het resultaat, melodie is van zatox, let niet op het pitchen van de bass want die heb ik niet proberen na te maken oid.. Comments are welkom
@Homeboy de lead met cutoff klinkt wel lekker. Moet alleen nog wat voller probeer is wat delay en reverb en miss kan je nog de lead nog wat voller maken met wat nexus leads.
Ook maar ff melo van zatox met nieuwe kick gemaakt. Lead is naar mijn idee nog ietsje te schel en punch te zacht maar vind het vaak moeilijk om juiste combinatie van lead en kick te vinden komt waarschijnlijk ook omdat ik geen monitoren heb : )
vette kicks!

Thx. @ jou stukje. check deze tutorial is miss heb je er wat aan YouTube - FL Studio Hardstyle Kick Tutorial #2 - Part 1 - By Yhimself
Ik denk dat je iets meer of minder decay moet gebruiken maar is moeilijk te zeggen : )
ik heb ook een tutorial gebruikt van yhimself, maar dan een andere: 

Velen denken dat het een makkie is om een dikke kick te maken zoals de pro's doen, het zal ook wel, als je weet wat je doet !
)
Kick is goed denk ik... Maar die synth is matig en melo ook als ik eerlijk mag zijn![]()

@Homeboy de lead met cutoff klinkt wel lekker. Moet alleen nog wat voller probeer is wat delay en reverb en miss kan je nog de lead nog wat voller maken met wat nexus leads.
Ook maar ff melo van zatox met nieuwe kick gemaakt. Lead is naar mijn idee nog ietsje te schel en punch te zacht maar vind het vaak moeilijk om juiste combinatie van lead en kick te vinden komt waarschijnlijk ook omdat ik geen monitoren heb : )