Varierende Hardstyle Bassdrum

Bekijk bijlage 69302

zoals ik al zei: 10 minuten :) zoiets?
Je komt nog niet eens in de buurt eerlijk gezegd... (je zet jezelf eerder voor schut)

Hardstyle is juist een genre welke juist technisch erg ingewikkeld in elkaar kan zitten.
Met name als je het over kicks en sound-design hebt.
Jammer dat je dit niet inziet, verdiep je er eens wat meer in want hier bereik je niet veel mee.
Alleen maar ergernis bij de rest.....

Hardstyle is niet ingewikkelder dan andere muziek. Het is anders. Ik vind het exact uitmeten van een galm, de keuze van zijn predelay veel meer ingewikkeld.

Ten eerste: Die muziek kan me gewoon echt niet boeien.
Ten tweede: vind ik het belangrijk geld te verdienen. Je verdient met hardstyle geen ruk meer. Alleen met optredens wil dat wel lekker lopen voor de enkele. Showtek, Zany etc gaan wel ff mee. Pavo van vroeger al...

Wel kan ik me voorstellen dat mensen graag optreden, reizen, status en aanzien willen hebben in plaats van een titel als muzikant.

Ieder zijn ding. Ik veroordeel het echt niet. Mijn ding is vooral de samenhang tussen muziektheorie, indeling, compositie, klankontwikkeling en het instrumenten zo eigen mogelijk opnemen.

Je komt nog niet eens in de buurt eerlijk gezegd... (je zet jezelf eerder voor schut)

Hardstyle is juist een genre welke juist technisch erg ingewikkeld in elkaar kan zitten.
Met name als je het over kicks en sound-design hebt.
Jammer dat je dit niet inziet, verdiep je er eens wat meer in want hier bereik je niet veel mee.
Alleen maar ergernis bij de rest.....

Mijn doel is helemaal niet om iets te bereiken op dit forum. Lees mijn eerste post maar in dit topic. Dan zul je zien waar ik over begon. Dat is een helpende hand. De plugin de Metrum. Prachtige plugin. Ik weet zeker dat veel mensen bij dit topic juist blij zijn met die tip. Niet over een hoop gezanik.

Shoarma jokes zijn gewoon flauwe grapjes :) Heb jij een mac trouwens? Dan gaan we daar grapjes over maken. Ben namelijk een super pc freak :)

Hardstyle is niet ingewikkelder dan andere muziek. Het is anders. Ik vind het exact uitmeten van een galm, de keuze van zijn predelay veel meer ingewikkeld.

Ten eerste: Die muziek kan me gewoon echt niet boeien.
Ten tweede: vind ik het belangrijk geld te verdienen. Je verdient met hardstyle geen ruk meer. Alleen met optredens wil dat wel lekker lopen voor de enkele. Showtek, Zany etc gaan wel ff mee. Pavo van vroeger al...

Wel kan ik me voorstellen dat mensen graag optreden, reizen, status en aanzien willen hebben in plaats van een titel als muzikant.

Ieder zijn ding. Ik veroordeel het echt niet. Mijn ding is vooral de samenhang tussen muziektheorie, indeling, compositie, klankontwikkeling en het instrumenten zo eigen mogelijk opnemen.

ik klink wel echt arrogant trouwens.. mijn excuses.. zo goed ben ik ook weer niet :P

vind ik het belangrijk geld te verdienen. Je verdient met hardstyle geen ruk meer.
Zonder tracks kom je nergens, bovendien sta je tegenwoordig op podia niet meer als dj maar als artiest. ;)
Bovendien, geen ruk "meer"?
Ik weet wel zeker dat er tegenwoordig meer verdiend wordt met Hardstyle dan paar jaren terug. Bovendien begint het internationaler ook steeds populairder te worden.

ik klink wel echt arrogant trouwens.. mijn excuses.. zo goed ben ik ook weer niet
Met je poging toch een hardstyle kick, geef je stiekem nog wat meer van je arrogantie weg idd. :P

hehe. Ik vin da prachtig.. de mens een bietje uit de kast jagen
Haha, is ook mooi werk toch?
Alleen als je weinig kennis over Hardstyle hebt, en je denkt het zo "goed" te weten kun je beter wegblijven.

En uiteraard heb ik een mac, ik zou toch ergens logic op moeten draaien. :P

On-topic dan maar weer?

Laatst gewijzigd:
tatanka tokyo... men ik laf that song..verder ga ik hardstyle niet afzeiken.. tis gewoon mijn smaak niet maar er zitten dikke tracks tussen:okdan:

al dat gezeik over dood.. dood ben je al als je niet meer leeft:doei:

Attachments

• muziek.mp3
    117,1 KB · Bekeken: 66
Laatst gewijzigd:
hier nog een snippet van mijn hand
let niet op de climax is nog maar een kladje

Attachments

• kick 75 intro preview edit 4.mp3
    3 MB · Bekeken: 72
Back