Nightly Build
Go for what you know
volgens mij hoorde ik precies dat nummer toen ik de laatste keer in de shoarmazaak was
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Je komt nog niet eens in de buurt eerlijk gezegd... (je zet jezelf eerder voor schut)
Je komt nog niet eens in de buurt eerlijk gezegd... (je zet jezelf eerder voor schut)
Hardstyle is juist een genre welke juist technisch erg ingewikkeld in elkaar kan zitten.
Met name als je het over kicks en sound-design hebt.
Jammer dat je dit niet inziet, verdiep je er eens wat meer in want hier bereik je niet veel mee.
Alleen maar ergernis bij de rest.....
Heb jij een mac trouwens? Dan gaan we daar grapjes over maken. Ben namelijk een super pc freak 
Hardstyle is niet ingewikkelder dan andere muziek. Het is anders. Ik vind het exact uitmeten van een galm, de keuze van zijn predelay veel meer ingewikkeld.
Ten eerste: Die muziek kan me gewoon echt niet boeien.
Ten tweede: vind ik het belangrijk geld te verdienen. Je verdient met hardstyle geen ruk meer. Alleen met optredens wil dat wel lekker lopen voor de enkele. Showtek, Zany etc gaan wel ff mee. Pavo van vroeger al...
Wel kan ik me voorstellen dat mensen graag optreden, reizen, status en aanzien willen hebben in plaats van een titel als muzikant.
Ieder zijn ding. Ik veroordeel het echt niet. Mijn ding is vooral de samenhang tussen muziektheorie, indeling, compositie, klankontwikkeling en het instrumenten zo eigen mogelijk opnemen.

Iedereen hapt hier ook zo lekker.

hehe. Ik vin da prachtig.. de mens een bietje uit de kast jagen![]()
![]()
.volgens mij hoorde ik precies dat nummer toen ik de laatste keer in de shoarmazaak was

Zonder tracks kom je nergens, bovendien sta je tegenwoordig op podia niet meer als dj maar als artiest.vind ik het belangrijk geld te verdienen. Je verdient met hardstyle geen ruk meer.

Met je poging toch een hardstyle kick, geef je stiekem nog wat meer van je arrogantie weg idd.ik klink wel echt arrogant trouwens.. mijn excuses.. zo goed ben ik ook weer niet

Haha, is ook mooi werk toch?hehe. Ik vin da prachtig.. de mens een bietje uit de kast jagen

En uiteraard heb ik een mac, ik zou toch ergens logic op moeten draaien.
On-topic dan maar weer?
ik wist hetik wil mijn bericht deleten.. waar zit de deleteknop?