Varierende Hardstyle Bassdrum

@Zwoeleman okee:D ja er zit eigelijk al een punch tusse maar probeer er nog wel eente aan te leggen

@Basiq hmmm er zit al een sub onder moet ik effe proberen om hem goed te eqen

@Rockzor ik gebruik hydra,maar k moet effe de goeide drumazon kopen die zany bevoorbeeld ook heb iedereen heb hem eigelijk:p,jaaa die filmpje die heb ik welis gezien:p

Heerlijke sound in je kick zeg! Wel een overload aan reverb, waardoor het geheel wat kracht verliest.

Hier weer een nieuwe kick die ik vandaag gemaakt heb.
Hebben jullie tips voor het opdelen van een kick in 3 lagen zeg maar? Het is nu 1 sample vanuit drumazon, maar ik wil deze opsplitten in 3 lagen, voor de sub, mid en high. Doen jullie dit door middel van een filter of bijvoorbeeld een EQ? Tips zijn welkom! :)

Ps kick is vals, en presets zijn afgezaagd, maar het ff om het geluid in de kick.. ;)

Attachments

• KICK034.mp3
    1 MB · Bekeken: 74
haha, radicalz weet ik niet zo veel meer van maar ik weet wel dat statiq een mooie staart had

die hebben het opgegeven denk ik

LOL, wat een cynisch ventje ben je toch.

Statiq is momenteel bezig aan een release voor Dutch Masterworks.

Voor Radicalz zie bovenstaande reply. Laatste track die je hoort is een release van beide mannen die je ziet (Prefix and Density) op Spoontech Records.

Idd hij zet alleen wat plugins "aan" en laat af en toe wat instellingen zien.
Maar heb hem een tijdje terug na proberen te maken en kreeg niet de zelfde klank maar wel een redelijke kick..

(Zit trouwens wel de zelfde klank in als de Toneshifterz kick "tutorial" )

Idd hij zet alleen wat plugins "aan" en laat af en toe wat instellingen zien.
Maar heb hem een tijdje terug na proberen te maken en kreeg niet de zelfde klank maar wel een redelijke kick..

(Zit trouwens wel de zelfde klank in als de Toneshifterz kick "tutorial" )

nee dat klopt. het is niet echt een tutorial helaas.
kan je jou creatie eens laten horen?

@jrd
respect. klinkt erg lekker. hij kan nog wel iets meer stotend laag gebruiken naar mijn mening. Maar klinkt goed!

@joeyjoey

Opzich, als je hem uitwerkt kan het wel een lekkere kick worden. Ik zou er een reversed kick van maken. Maar de kick zit hoorbaar in zijn begin fase..

@mach2

Je kick vind ik iets te soft voor de hedendaagse hardstyle. Hij heeft wel een grappig rateltje. Misschien extra laagje met iets meer fx ( en idd andere sounds gebruiken :P) . Leuk voor een experimenteel nummertje maar bij mij nodigt hij (nog) niet uit tot beuken :)

@jrd
respect. klinkt erg lekker. hij kan nog wel iets meer stotend laag gebruiken naar mijn mening. Maar klinkt goed!

Dankuu dankuu

@mach2 ja dat had ik ook in de gaten zou em iets beter afstellen en dan komt dat wa goud :D

@rockzorr (tranziezzz)

Wiiiehh Lekker lekker heerlijke melodie vooral het 2e stuk
kan alleen iets betere EQ gebruiken :D

Back