Aftersho-Q
Mister ''Mainstream''
Op mijn iphone speaker klinkt ie goed
Hier op de ''gewone'' speakers klinkt em ook wel goed maar wel een beetje hoog , als je hem wat lager pitched zal hij wat beter/rauwer klinken!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Op mijn iphone speaker klinkt ie goed

liq, ik vraag me af, komt deze kick uit een tutorial of ben je er zo mee begonnen. Want als hij uit een tutorial komt zou ik er meteen mee ophouden en opnieuw beginnen. Je leert namelijk veel meer als je gewoon probeert en probeert.

@Phye
niet slecht, alleen ik mis de sub.
. Het is ook geen super diepe kick. Dan ha ik hem heel anders moeten behandelen. Maar ik wil sowieso nog iets aan de tok/punch bij draaien en iets meer 'Toowwwmm' klank in. En met name in het "wwmmm" stuk kan dan meer sub komen. Haha, leuk altijd die klank omschrijvingen.ik vind de kick zeker niet waardeloos, de kraak is wel goed, alleen wat na de kraak komt niet, ik denk dat het komt door te veel distortion. Ik vroeg me af of t van een tutorial kwam omdat je al zo veel effecten gebruikt, wat ik in veel tutorials ook zie. Gebruik je een aparte subbass, of alleen 1 staart zegmaar?

@Phye, Klinkt opzich wel goed, en ik vind dat er genoeg sub inzit hoor.
Hier nog iets waar ik aan gewerkt heb, ook voorlopig het laatste wat ik hier plaats want ik moet me bezighouden met andere dingen ..
(niet schrikken de kick begint vrijwel meteen..)

Hier nog iets waar ik aan gewerkt heb, ook voorlopig het laatste wat ik hier plaats want ik moet me bezighouden met andere dingen ..
(niet schrikken de kick begint vrijwel meteen..)

@ Joeyjoey:
Lekker kickje hoor, maar imo zou er net iets minder mid en iets meer laag doorheen mogen komen.
@ Phye:
Oeh deze vind ik ook erg lekker. Tock zou misschien ietsiepietsie harder mogen en de kraak misschien ook een piepklein beetje (maar beide niet te veel anders verlies je dat 'bassy' gevoel dat je kick nu heeft).
Je melodie vind ik eigenlijk wel cool, ook orginele lead sound alleen vloeit hij nog niet helemaal lekker in je mix (misschien nog een keertje layeren, die 2de layer zachter zetten, iets smeriger maken en wat meer reverb geven ofzo).
--
Heb zelf ook nog wat aan mijn kick van laatst lopen sleutelen: