Ik denk dat ik al weet wat je bedoelde...@barry ligt het aan de galmtijd van van 2 seconden op 35.9 herz in mijn ruimte of is het laag in je kick nog wat wollig
Had de retrigger op de kick nog uit staan?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat ik al weet wat je bedoelde...@barry ligt het aan de galmtijd van van 2 seconden op 35.9 herz in mijn ruimte of is het laag in je kick nog wat wollig
Klinkt lekker Joey.. Helaas heb ik nog niet echt de kennis waarmee ik kan zeggen dat je dit en dit nog beter zou kunnen doen om hem nog vetter te makenEen tijdje (week ofzo?) niks geplaatst maar vanaf nu af aan weer wel
@Phye,
Ik vind het nog niet helemaal lekker klinken, het geheel..
Misschien door de belletjes ofzo, maar je kick klinkt wel goed!
Punch mag wel iets harder.
@Quantum,
Je bass klinkt lekker maar hij komt niet goed naar voren!
@Homeboy,
Lekkere rauwe kick! , ik mis alleen wat reverb en delay op de 1e screech![]()

@joey: Je stukje klinkt echt lekker, dit is mijn soort hardstyle
Als verbeterpunt zou je kick misschien iets warmer mogen, hij klinkt erg digitaal nu als je begrijpt wat ik bedoel. Verder echt nice!

Ohmicide eroverheen is wel te proberen ja. Ik gebruik Logic, maar als ik de kick ga pitchen met de Pitch Machine, verliest het zoveel kracht en klinkt de gepitchte kick echt voor geen meter meer.@Kevv1990, Thanks! Achja ik vind het zelf ook moeilijk om goede feedback te geven
Maar zou je de kick ook eens kunnen pitchen? (weet niet wat je gebruikt (FL,Cubase,Logic..?)
En waar de kick nog wel eens beter mee kan klinken is nadat je de kick als sample hebt opgeslagen nog een ohmicide eroverheen en daar ff met de instellingen kutten.

). 

Ohmicide eroverheen is wel te proberen ja. Ik gebruik Logic, maar als ik de kick ga pitchen met de Pitch Machine, verliest het zoveel kracht en klinkt de gepitchte kick echt voor geen meter meer.
Heb dus echt geen idee hoe ik dat zou kunnen doen, zodat het wél goed klinkt![]()