Punch van de kick klinkt nergens naar en de staart vind ik ook niet lekker klinken. Morgen logic aanzwengelen en weer opnieuw beginnenWhy ? Je moet het vorige resultaat altijd proberen te overtreffen !

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Punch van de kick klinkt nergens naar en de staart vind ik ook niet lekker klinken. Morgen logic aanzwengelen en weer opnieuw beginnenWhy ? Je moet het vorige resultaat altijd proberen te overtreffen !

@Ness
Wat mij meteen opvalt is je EQ op je lead, betje dof en laag maar tegelijkertijd ook hoog.. Beetje lastig om uit te leggen..
Kick klinkt wel lekker, persoonlijk vind ik die tik op je punch niet zo goed klinken..
Voor de melodie kan ik helaas niet met de eer strijken. Is een track van Wildstylez die nog gereleased moet gaan worden.@ NessPJ: leuke melodie! De lead is alleen nog naar mijn mening te dof. De tail van de kick vind ik erg goed, als je nog een andere punch erop zet heb je een toffe kick denk ik! Nu zit er een soort ride op (of high hat?)...

Beetje meer decay op je bass dan sluit ie mooier aan.