Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

@Aftershoq Klopt, helaas te vaak gesampled en geen idee wat de originele project file is. Heb hem al wat verlengt met knippen en plakken maar ehh zal hem maar nie posten![]()

Zou het eerste stuk misschien alleen met een "echte' reverse bass doen en dan dat 2e stuk (vanaf 1:30 ongeveer) een langere kick neerzetten.
Ja hol... Ik kan het heel moeilijk omschrijven, het is lastig te verwoorden haha. Vind de kick ietwat leeg klinken.@Kevv
hol? hmm... heb juist mijn best gedaan om dat te voorkomen, wat klinkt er hol aan volgens jou ?

Welke kick bedoel je dan? (er zitten er ongeveer 4 verschillende in namelijk@BasiQ : Je kick klinkt heel erg statisch. En niet rauw genoeg tbh..
De percussie in de track klinkt ook erg "lame". Lijkt onbewerkt...Beetje dist erop kan wel.
De mainsynth mist ook flink wat power en klinkt erg dof. Ik mis zo'n dikke supersaw leadsound.
Sry voor de slechte comment maar ik kom gewoon to the point.
Vergeef je mij?![]()
)
Dof? Het hoog is echt flink geboost, zal er nog eens naar luisteren.

Thx voor je antwoord. Goed om te horen dat er in ieder geval vooruitgang in m`n werk zit.@ Kevv:
De kick klinkt een stuk beter dan alle andere dingen die je tot nu toe hebt gepost imo.
Als tip zou ik je geven dat je eens ergens een referentie snippet vandaan moet trekken van een kick die je graag wil benaderen. Dat betekent helemaal niet dat je dingen 1op1 na moet maken... maar hiermee kan je heel goed horen wat je nu aan het doen bent en in hoeverre het lijkt op een hardstyle kick (gewoon een snip van een bepaald nummer knippen en ook in je DAW plakken zodat je af en toe kunt luisteren).
Dit heeft mij heel erg geholpen om te horen dat ik echt verkeerd aan het EQ'en was etc. en dat is op zijn beurt ook weer erg belangrijk voor de 'shape' van de kick.
Je shape is eigenlijk best goed, alleen vind ik de tail klank nog niet echt hardstyle (hij is heel zuiver en klinkt daardoor niet echt 'rauw').)