Varierende Hardstyle Bassdrum

Attachments

• protocoltje.mp3
    2 MB · Bekeken: 48
@DjBarry

klinkt lekker, jammer van het gefade de hele tijd haha

intro kick ben ik niet echt fan van de climax kick is wel heerlijk, stukje dub klinkt ook pro..

die snare is ook erg lekker, welke gebruik je daarvoor als ik vragen mag ?

thnx homeboy..
dat gefade heb ik bewust gedaan.. heb al 2 keer gehad dat ik ergens op een ander forum/internet mijn snippet tegenkom onder iemand anders zn naam.. beetje jammer :)
anyway, de snare komt uit blutonium sample pack, +3 omhoog gepitched, eq met een triggered compressor en transient shapertje erover :-)

In Logic en Cubase 6 zijn dat hele simpele dingen om te hanteren.. Wat is er zo bijzonder aan de snare btw?

Laatste post van deze varierende bassdrum!

Laatste post van deze varierende bassdrum!

Zo dit is de laatste keer dat deze vordende variende bassdrum post..
Daarna is ie na controlles, outro etc etc af..
Hij wordt iig groter dan 10 mb als ie helemaal af is met dub enzo :-p

Attachments

• Shock Modulator - Quadrostyle (Gsix) (test3).mp3
    8,4 MB · Bekeken: 50
Ja ik weet dat het gebruikt word in hardstyle maar ik bedoel dat ik het zelf maar niks vind :P

@Barry

beetje jammer idd dat zulke dingen gebeuren.. Snare vind ik gewoon lekker aanwezig that's all.. Thnx voor je reply.

Ja ik weet dat het gebruikt word in hardstyle maar ik bedoel dat ik het zelf maar niks vind :P

Dat maakt het m.i. juist wel weer aantrekkelijker voor de buitenstaander. Als buitenstaander is mijn kritiek op hardcore dat het allemaal hetzelfde klinkt. Het lijkt er wel op dat je niet out of the box mag denken. Ik hoor dus als buitenstaander 1000x dezelfde lead (in leadtopic) of 20.000x dezefde kick (in het topic daarover) en overigens zelden een compleet nummer (dat is wel jammer).

Dit trackje is dan wel weer wat interessanter te noemen. alhoewel ik de dubstep passage niet echt geintegreerd vind in het nummer. Dat kan beter denk ik dan. Nieuw is het natuurlijk niet om dubstep te verweven met andere stijlen.

Tot slot zeg ik nog dat ik puur als buitenstaander kijk en de incrowd kijkt ongetwijfeld anders.

Paul

Op hardstye gaan het publiek anders goed los als er stukje Dub tussendoor komt. Skrillexx :)

Op hardstye gaan het publiek anders goed los als er stukje Dub tussendoor komt. Skrillexx :)

Normaal ben ik helemaal nooit zo vd hardstyle, maar ik was met oud & nieuw op qountdown en was toch wel heel vet feestje en de dubstep tussendoor vond volgens mij niet iedereen even leuk, maar ik vond t wel vet! Nu dacht ik ach ik zet ook ns ff een hs nummertje in elk aar, maar ehm... Sja, zo'n kick is nog best lastig... Maar ns ff goed doorlezen hier!

Iedereen die zich er niet in verdiept denkt dat het zo makkelijk is :D

Hier nog een kickje van mij, niet helemaal lekker maar wilde hem toch ff delen hier. Let ff niet op screetch etc. heb ik er ff snel ondergeraffeld :P

Wel zo handig om ff bestandje bij te voegen :dj:

Attachments

• ChuckNorrisKick.mp3
    863,9 KB · Bekeken: 60
Zo zo, ik wou ff een paar hs fx maken maar ik zat er zo in dat ik ook mijn kick geupgrade heb en een stukje Sort of dubstyle gemaakt lol Nog geeneens tijd gehad om te douche en ik ben al vanaf 12u bezig hahaha en zo gaat het elke keer.
Je zou zeggen het is bijna een verslaving..

Hier een stukje dub achtig:

Attachments

• Dubstyle maybe.mp3
    5 MB · Bekeken: 54
@ Yellow Rocket (mede helmonder :-p) Nice Kick, alleen er mag wel iets meer bass in en iets luider. Verder is ie nice..

Back